Sales Administrator till MCA Sweden
Mission Consultancy Assistance Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mission Consultancy Assistance Sweden AB i Göteborg,
Lund,
Stockholm eller i
hela Sverige Du är en strukturerad och kommunikativ ordningsmänniska. Du gillar fakturering, fascineras av betalningsflöden och mår bra av att skapa tydliga processer. Du tycker det är spännande att ha många kontaktytor både nationellt och internationellt. Är det du?
Vilka är vi?
MCA Sweden är ett internationellt tech-konsultbolag som befinner sig i en spännande tillväxtresa. Sedan starten 2013 har vi vuxit till drygt 140 anställda och vår plan är att fortsätta i samma takt. Vi som sitter på kontoret i Gårda är ett glatt gäng på 17 personer som jobbar tätt tillsammans med olika ansvarsområden.
I HR-teamet är vi idag 3 personer som tillsammans stöttar konsultcheferna i deras arbete och ser till att våra anställda har allt de behöver för att trivas och må bra på MCA. Även om vi har olika arbetsuppgifter hjälper vi varandra närhelst vi kan och vi har ett öppet och inkluderande klimat.
Planen
I tjänsten kommer du vara den lokalt ansvariga för företagets fakturering och du rapporterar till HQ i Frankrike. Du förbereder underlag för fakturering, samlar in relevant information, har kontinuerligt kontakt med våra chefer internt, samt chefer och administrativ personal hos våra kunder för att säkerställa ett välfungerande informationsflöde. Du ser till att våra system är uppdaterade, håller koll på betalningsflöden och uppdaterar våra interna processer.
Vi erbjuder en välkomnande arbetsplats med stöttande kollegor. Här är det fritt fram att vara sig själv och det finns gott om utrymme att ställa frågor och lära sig om MCAs olika områden. Vi jobbar hela tiden för att blir bättre på det vi gör så idéer och tankar är alltid välkomna!
Vem är du?
För att göra ett bra jobb i rollen som Sales Administrator är det viktigt att du är noggrann och välorganiserad. Du kommer ha många olika kontaktytor runt om i organisationen, både i Sverige och internationellt, så det är viktigt att du är service minded och har en god kommunikativ förmåga.
Vi ser gärna att du har:
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration eller liknande, alt motsvarande arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av liknande arbete
Svenska och engelska i tal och skrift
Franska är meriterande men inte ett krav
Goda kunskaper i Excel är ett plus
Plus i kanten om...
Du mår bra av att bocka av punkter, du känner ett glädjens pirr i magen när inboxen är oklanderligt välsorterad och du känner dig som en briljant detektiv när du får ett extra klurigt problem framför dig.
Ansökan
Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning.
Låter det intressant? Då vill vi att du skickar din ansökan till
frida.ekman@mca-groupe.com. Vi kommer hålla intervjuer löpande och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-19
E-post:
frida.ekman@mca-groupe.com Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sales Administrator".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mission Consultancy Assistance Sweden AB (org.nr 556923-9030)
Vädursgatan 5 2TR (
visa karta)
412 50 GÖTEBORG
Jobbnummer 8341973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.