Ryska Posten söker en löneadministratör för E-work
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2017-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ryska Posten söker en löneadministratör för E-work" (publicerad 2018-01-09) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Helsingborg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en erfaren löneadministratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är med start omgående till och med sista mars. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en löneadministratör till E-work. Som löneadministratör kommer du att arbeta självständigt med löner och övrig HR administration. Du kommer att även att arbeta i ett team och vara behjälplig med övriga arbetsuppgifter. Kontoret är beläget i centrala Göteborg och du kommer att sitta i ett öppet landskap tillsammans med arbetsteamet. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid under 4 månader och du arbetar kontorstider måndag till fredag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en uthyrning och du kommer att bli anställd av oss.
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du exempelvis att:
• Utforma lönekontrakt och hantera kundförfrågningar
• Revidera och analysera generalkonton, rapporter och scheman utefter företagets rutiner och principer
• Vägleda i frågor gällande skatte- och socialförsäkringsfrågor
• Samt arbeta förebyggande inför framtida löneperioder
VI SÖKER DIG SOM
• Tidigare arbetat som löneadministratör eller HR
• Har erfarenhet att arbeta med företag, både med och utan kollektivavtal
• Goda egenskaper av Hogia Personal och Lön Plus
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
• Det är meriterande om du har kunskap om svenska skatte- och sociala regler för EU - medborgare samt utbyte av svenska anställda utomlands
Som person är du serviceinriktad, positiv och självgående. Du är strukturerad, noggrann och pålitlig. Vidare är du hjälpsam, samarbetsvillig och initiativtagande.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-12-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3832649
Observera att sista ansökningsdag har passerat.