Rörlig kontorsansvarig sökes till kreativt bolag!

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Vill du jobba i en bred roll i en kreativ miljö på 2500 kvm på en rolig arbetsplats med snabba puckar där du är kontorsansvarig? Har du tidigare erfarenhet av viss reception och kontorsarbete? Du ska vara service-minded och proaktiv där du ska gilla att jobba med människor.

Vem är du?

Vi ser gärna till att du är prestigelös, driven och initiativtagande där du konstant behöver se till att arbetsplatsen är trivsam och där du kan påverka stämningen med positiv attityd samt med inställningen att skapa och ha ordning och reda i en aktiv roll som kontorsansvarig! Det är en allt i allo tjänst där du behöver vara aktiv runtomkring.

Vidare söker vi dig som har följande egenskaper:

• Svenska och engelska flytande i tal och skrift.
• Att ha arbetat i liknande roll där du känner dig trygg i kontorslandskap
• Social förmåga
• Väldigt kommunikativ
• Proaktiv och initiativtagande
• Inte rädd att ta för dig
• Trivas i en kreativ miljö med kreativa människor

Meriterande men inget krav

• Med B körkort (kan förekomma bud)
• Office paketet

och Liknade jobb, jobbat där det rör sig mkt människor, haft lite ansvar för ett kontor, ska se trivsamt ut, snyggt, service-minded kanske suttit i reception, lite lättsam Ngn som ändå är lite fysisk, man sitter inte bara i en reception utan en rörlig roll,

Publiceringsdatum
2022-04-12

Om tjänsten
Du blir anställd av Office management men kommer arbeta ute hos kund!

Medarbetarna beskriver det som världens trevligaste arbetsplats! Trivsel på kontoret, inköp till kontor, kök och trivsel kök, introduktion av nyanställda, förbereda i konferensrum och ha ordning och reda samt ordna passerkort, presentera hur det funkar kring larm, viss kontakt med städ, beställning av material och göra fint i kontorsmaterialrum samt ställa i ordning i kök, återvinning och sophämtning, kontakter med underleverantörer gällande frukt, convini samt internkommunikation där man skickar mail och ska kunna kommunicera på korrekt sätt, där krävs det att man behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Behov: Omgående till och med årsskiftet!

Arbetstider: Heltid 8:00-16:00 på plats
Sök tjänsten då den ska tillsättas snarast och intervjuer sker löpande. För frågor, tveka inte att höra av dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Kontakt
Isabella Akbari
isabella.akbari@officemanagement.se
+46726005454

Jobbnummer
6532750

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: