Revisorsassistent med minst 2 års erfarenhet söker till BDO Hels
BDO AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BDO AB i Helsingborg,
Ängelholm,
Klippan,
Malmö,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.
BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För sjätte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.
Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?
Publiceringsdatum2018-12-14Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna som revisor hos oss på BDO ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. I tjänsten ingår direktkontakt med kund och stort utrymme för din förmåga att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi satsar på individuell utveckling och lägger stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ca 2 års erfarenhet från revisionsbranschen på byrå och vi ser gärna att du uppfyller Revisorsinspektionens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor.
För att trivas hos oss behöver du vara målfokuserad, drivande och ha en stark sälj- och konsultprofil. Det sistnämnda innebär också att du är social, ödmjuk och har intresse av människor. I vår familjära företagskultur lägger vi stor vikt vid social kompetens tillsammans med problemlösning och drivkraft.
Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska.
Vi erbjuder
Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.
Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Du involveras i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa dem på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Har du en näsa för affärer är vi övertygade om att du når extra högt.
Hos BDO värdesätter vi service-och relationsdrivna personer som brinner för att leverera marknadens bästa kundupplevelse i alla lägen. Vi ser även att du som medarbetare är proaktiv i ditt arbete och trivs med att arbeta i en progressiv miljö där vi ständigt jobbar framåtblickande.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Helsingborg
Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid - om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!
Urval och intervjuer sker löpande - Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBDO AB
AdressBDO AB
Lilla Badhusgatan 2
41121 Göteborg
KontorsadressLilla Badhusgatan 2
Jobbnummer 4511820
Observera att sista ansökningsdag har passerat.