Revisorer och revisorsassistenter sökes till Eskilstuna!
Arena Personal Nordic AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-12-23Om tjänstenJust nu söker vi revisorer och revisorsassistenter inför framtida behov till en spännande revisions- och rådgivningsbyrå i Eskilstuna.
Som revisor hos denna kund kommer du att arbeta med sedvanliga revisoruppgifter som revision av intern kontroll, räkenskapsrevision och revisionsnära tjänster.
Som revisorsassistent arbetar du tillsammans med de auktoriserade revisorerna med planering, granskning och dokumentation av revisionsuppdrag. Att granska årsredovisningar och bedöma vissa bokslutsposter mot underlag ingår i arbetet, samt kontrollera redovisning av moms, skatter etc.
ProfilFör att arbeta som revisor hos vår kund krävs att du är auktoriserad revisor med några års erfarenhet. Du är konsultativt lagd, är van vid att arbeta med kunder och har lätt för att kommunicera med olika sorters människor. Din framtoning är genuin och positiv. Vidare är du noggrann, ansvarsfull, strukturerad och har ett genuint intresse för revisionsarbete. Du inger förtroende genom din kommunikativa förmåga, affärsmässighet och engagemang. Du är säker i din roll och är fullständigt bokslutskunnig.
För att arbeta som revisorsassistent hos denna kund ser vi helst att du är examinerad civilekonom med inriktning redovisning och/eller revision, alternativt har en examen på kandidatnivå. Du uppfyller Revisorsnämndens krav för att kunna bli auktoriserad revisor. Din målsättning är att bli ännu duktigare inom revision och din ambition är att på sikt bli en auktoriserad revisor. Om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom området är det meriterande, men inget krav.
Naturligtvis har du ett brinnande intresse för revision och har en serviceinriktad personlighet. Du är ansvarsfull och vet vikten av noggrannhet i detta yrke. Du är ambitiös, målmedveten och är analytiskt lagd.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2881
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElena Hallin
elena.hallin@arenapersonal.comFöretagArena Personal Nordic AB
AdressArena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna
KontorsadressRademachergatan 1, Eskilstuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2591849
Observera att sista ansökningsdag har passerat.