Resurskoordinator
ZeroChaos AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ZeroChaos AB i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Sammanfattning:
Ansvarig för registrering av nya leverantörer och konsulter. Rollen omfattar alla aspekter i processen. Vilket bland annat innebär att samla in dokumentation, analys och implementering av kundspecifika krav, inklusive hantering av olika kundanpassade filer, data registrering och samordning mellan olika team för att säkerställa att processen tas om hand från början till slut.
Viktiga arbetsuppgifter och ansvar innefattar följande. Andra arbetsuppgifter kan tilldelas.
Registrera konsulter och leverantörer.
Säkerställa att ramavtal och arbetsorder är tecknat med leverantören.
Kommunicera med konsulter och leverantörer, kundansvariga, rekryterare, kollegor, beställare via telefon och/eller e-post för att lösa/ge råd gällande möjliga frågor eller problem.
Ansvara för onboarding och - offboarding av konsulter.
Hantera diverse beställningar.
Förlänga uppdrag.
Upprätthålla en hög personlig kvalitet och kompetens.
Organisera och upprätthålla e-postbrevlåda.
Delta i möten för att diskutera lösningar för ev. kundproblem.
Säkerställa att företaget och kunders SLA (Service Level Agreement) hålls.
Upprätta detaljerade anteckningar om transaktioner med kund och konsult eller leverantör.
För att utföra jobbet framgångsrikt, bör du ha följande kompetenser:
Meriterande om du har Högskoleutbildning.
Har minst 6-9 månaders tidigare erfarenhet från administrativa arbeten eller liknande.
Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.
Är Noggrann.
Serviceinriktad; ge god service och återkoppla snabbt till kundens behov.
Förmågan att hålla många bollar i luften
Goda Kunskaper i Office paketet, främst Excel.
Vi söker dig som är bra på att lösa problem, du identifierar och löser problem i tid; Samlar in och analyserar information noggrant. Du har god social kompetens, och hanterar olika situationer obehindrat.
Ditt dagliga arbete kommer att ske både på svenska och Engelska, därför bör du kunna hantera båda språken muntligt och skriftligt i relation med kund, leverantör och konsulter.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-06-09ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
johanna.nystrom@zerochaos.comFöretagZeroChaos AB
AdressZeroChaos AB
Sveavägen 13, 11 tr
11157 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 13, 11 tr
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6648000
Jobbnummer 2329452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.