Resia Affärsresor söker medarbetare till Säljsupport Affärsresor
Resia / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resia i Göteborg,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Resia Affärsresor söker dig som vill arbeta med utveckling av vårt onlinebokningssystem och supportera våra Affärsresebyråer
Våra medarbetares erfarenhet och kompetens är viktig för att kunna ge våra 45 resebyråer bästa förutsättningar. Tillsammans har vi djup kompetens inom våra säljsystem samt en bred kunskap inom försäljning och problemlösning i kundärenden.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att arbeta med utveckling och support i vår Affärsreseportal och onlinebokningssystem för affärskunder. En naturlig del av uppdraget är att proaktivt arbeta med att förbättra våra rutiner i försäljningsprocessen. Detta görs i projektform och i samarbete med AO ansvarig för Affärsresor. Avdelningen arbetar även med att identifiera kompetensbehov och genomför utbildningar vid behov.
Din Profil
Vi söker dig som är strukturerad i ditt arbetssätt och har en förmåga att kunna se och hitta effektiva lösningar på de problem som kan uppstå. Du är nyfiken och har en förståelse för samband mellan olika tekniska system. Du trivs i ett arbete med högt tempo, har en stark vilja att utvecklas och tar gärna initiativ till förbättringar. Du är van att arbeta serviceinriktat och har en god social förmåga. Arbetet kräver ett stort engagemang och intresse i att ständigt arbeta för en hög kvalitet på säljsupportavdelningen och dess processer.
Publiceringsdatum2017-02-24KvalifikationerDu har:
• Arbetat som affärsresesäljare på en resebyrå
• Goda kunskaper i Amadeus
• Systemförståelse och systemintresse
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Excel och Word
Meriterande:
• Kunskap i affärssystem (gärna Antares)
• Kunskap i onlinebokningssystem för affärskunder (gärna AeTM)
• Tidigare arbete med utveckling av system
Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid
Plats
Servicecenter, Kruthusgatan 17, Göteborg
TillträdeEnligt överenskommelse
Kontaktperson för detta jobbHar du frågor om tjänsten kontakta säljsupportchef Lena Pauli på telefon 0725-698268 eller via
e-post:
lena.pauli@resia.seSå ansöker duDu är välkommen med din ansökan senast 31 mars 2017.
Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att snarast skicka in din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagResia
AdressResia
Resia AB, Box 1114
40523 .
KontorsadressResia AB, Box 1114
Jobbnummer 3341453
Observera att sista ansökningsdag har passerat.