Reservdelsman för längre uppdrag till Jordbro
Arena Personal Logistik AB / Lagerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Logistik AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vår familjära kund i Jordbro är nu i behov av en Reservdelsman för omgående start. Personen är tänkt att arbeta fram till slutet på augusti med stora chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifter kommer främst handla om att ta emot och hantera reservdelsförfrågningar på telefon samt beställa reservdelar. Det krävs därmed att du känner dig bekväm med telefon som arbetsverktyg samt har en mycket god administrativ kunskap. Utöver den administrativa rollen kommer du även arbeta med mottagandet av gods samt andra sedvanliga lageruppgifter.
Du kommer arbeta dagtid måndag - fredag med start omgående fram till slutet av augusti.
Din profil
Vi söker dig som framförallt är ordningssam och har ett gott sinne för vad som behöver göras. Du kommer nämligen vara spindeln i nätet och ha helhetsansvaret på lagret. Du ska vara administrativt lagd samt ha god serviceförmåga.
Vidare ser vi att du:
• Är positiv samt har lätt att samarbeta med andra människor.
• Är ansvarsfull och noggrann
• Förstår och läsa engelska då många av kunerna är internationella
• Kan svenska flytande i tal och skrift
Meriterade:
• Truckkort (A-B)
Vi erbjuder
Du kommer bli anställd hos oss på Arena Personal men uthyrd till kunden.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du kommer ha nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i ditt uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!
Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tveka inte att söka tjänsten redan idag eftersom kunden är i behov av personal löpande.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta Micaela Berggren på telefonnummer 073 432 26 52.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-01-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 5486
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMicaela Berggren 073 432 26 52
FöretagArena Personal Logistik AB
AdressArena Personal Logistik AB
Flemminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFlemminggatan 7
Jobbnummer 3888279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.