Resekonsult
Nordic Jobs Worldwide AS / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Jobs Worldwide AS i Helsingborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Gå med i en av världens ledande företagsorganisationer och arbeta från vårt nya Resecenter i Helsingborg. Du kommer att leverera kvalitativ kundvård till affärsresenärer, hitta lösningar för flyg, hotell och tåg innan och under deras affärsresor. Du kommer att se till att de flyger med lätthet, anländer pigga och fräscha till möten och återvänder hem i tid till sin familj och vänner.
Varje år hjälper vår klient tusentals företag på över 60 marknader att bättre hantera sina reseprogram genom att erbjuda moderna lösningar och exceptionell service.
Har du erfarenhet inom resebranschen och vill ha mer rutin i ditt schema? Vill du börja din dag i vårt helt nya Business travel hub?
Du ska ha kunskap om GDS System som Amadeus, Galileo, Worldspan eller Saber och ha erfarenhet av resor, flygbolag eller liknande.
Språk / Kommunikation:
• Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i engelska och svenska - Tjänsten kräver inbound, outbound (callbacks) och e-postkommunikation.
• Utmärkta färdigheter med att bugga relationer via telefonen
• Aktivt lyssnande; kunna uppskatta sammanhanget av affärsresenärens erfarenhet
• Möjlighet att utveckla värdefulla och långvariga relationer med företagskunder
Obligatoriska färdigheter:
• Passion för resor / erfarenhet av resor
• Hitta rätt lösning för kunden (t ex rådgivande färdigheter)
• Förmåga att förutse kundernas behov och visa empati
• Att leverera: förmåga att kommunicera på ett strukturerat och effektivt sätt
• Snabbt lärande: förmåga att rampa upp snabbt och reagera konstruktivt på feedback
• De-eskalera kundsituationer: hantera kundens förväntningar
• Passion för service, skräddarsy lösningen för den som ringer
• Snabbskrivning och datornavigering (t ex webbprogram, delade mappar, operativsystem Windows, 35 WPM)
• Kunskaper i en multisystemmiljö och förmåga att genomföra flera uppgifter samtidigt
Erfarenhet, utbildning och certifiering:
• Min 1-2 års GDS-erfarenhet (Amadeus (pref), Galileo, Saber, Worldspan, Fiber, Apollo eller annan industristandard) (krävs)
• Högskola eller motsvarande
• Två års kundförsäljning och serviceupplevelse (krävs)
• Två års Företags- eller fritidsresor branscherfarenhet med internationell bokning erfarenhet (krävs)
• Erfarenhet och framgång i telemarketing / försäljning (föredraget)
Vår klient erbjuder dig:
• En konkurrenskraftig årslön
• 25 semesterdagar
• Parkering och matsal på plats
• Relocation Package : hjälp med att hitta boende i Helsingborg och bidrag i starten som vill täcka dina utgifter för boende och flyg.
Om vår klient:
De är ett globalt kontaktcenterföretag med över 125 000 anställda som arbetar på mer än 150 platser i 31 länder runt om i världen. Våra kunder är många av de mest kända varumärkena i världen, och vår framgång är tack vare vår personal som hanterar miljarder kundinteraktioner varje år. Vi satsar på positiva, motiverade individer i vårt team - människor som är angelägna om att lära sig vår verksamhet, växa i sina karriärer och avancera inom vårt företag.
Arbetsplats/ort: Helsingborg, Skåne
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-/bemanningsföretag
Varaktighet, arbetstid
Startdatum: 25 Juni
Publiceringsdatum2018-06-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 0001-01-01
Kontaktsara@nordicjobsworldwide.comFöretagNordic Jobs Worldwide AS
Jobbnummer 4188194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.