Releasy söker kundtjänstmedarbetare till Telia
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2019-10-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker kundtjänstmedarbetare till Telia" (publicerad 2021-09-29) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vill du arbeta i ett team med härlig anda, energi och kamratskap? Vi söker kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borlänge för vårt spännande uppdrag för Telia Company, den nya generationens Telekomföretag.
Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas på detta uppdrag.
Publiceringsdatum2019-10-18Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I de inkommande samtalen jobbar vi även med försäljning för att erbjuda kunden bästa möjliga service.
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och karriärtrappa. Releasys karriärtrappa har olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommer desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
Profil• Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
• Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.
• Du som söker ska tycka om försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.
• Vi ser också att du är en självständig person som tycker om att jobba mot uppsatta mål.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag-fredag mellan kl. 08:00-18.00. Lördag-söndag mellan kl. 09.00-17.00 kan förekomma.
Omfattning:
100%. Anställningen påbörjas med 6 månaders provanställning.
ErsättningMånadslön, enligt kollektivavtal.
UtbildningsbakgrundDin anställning inleds med 3 veckors betald utbildning för att bekanta dig med Releasy samt Telias kundtjänst och deras produkter. Utbildningen innehåller hur du hanterar det optimala kundmötet i telefon och de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Start:
Flera utbildningsstarter under december och januari.
Så ansöker duSkicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2019-11-24. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kan du kontakta Christina Boge,
christina.boge@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 4876702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.