Releasy söker en Realtidsstyrare till Borås

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2021-04-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker en Realtidsstyrare till Borås" (publicerad 2021-08-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Rollen innebär bland annat följande:

• Trafikstyrning - prioritering mellan konton så att vi håller avtalad SLA. Aktiv på- och avskillning.
• Optimering - Ansvar för att optimera produktionstimmarna så att vi använder dom på bästa sätt. Det innebär att vi försöker minimera ledig tid för att nå hög lönsamhet samtidigt som vi ska hålla avtalade servicenivåer.
• Ansvar för bemanning på dagsbasis samt innevarande vecka.
• Arbeta aktivt med tjänstledighet/övertid för att anpassa bemanningen efter behovet.
• Ta emot sjukanmälningar/annan frånvaro och planera om dagen vid behov.
• Hantera ärenden i Jira gällande ledighetsförfrågningar, utbildningar, möten etc.
• Adherence - bevaka att alla agenter följer sitt schema
• Kommunikation med Business Managers gällande prioriteringar samt att hålla Business Managers kontinuerligt uppdaterad på hur leveransen går.

Publiceringsdatum
2021-04-22

Kvalifikationer
• Förmågan att skaffa en överblick över produktionen och snabbt analysera eventuella risker i situationen.
• Vara proaktiv och hitta lösningar.
• Våga ta beslut och egna initiativ.
• Förmåga att lära sig snabbt och förstå samband mellan olika system.

Vi letar efter en stresstålig och effektiv person som klarar ett högt tempo och tvära kast i arbetsuppgifterna med gott humör.

Arbetstider

Realtidsstyrningen har i dagsläget öppet måndag-fredag kl 7-20 samt lördag kl 9-18. Vi bemannar även röda dagar.
Arbetstiderna kan variera.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 100 % som börjar med sex månaders provanställning och med månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-05-31.
Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Per Kandevik på per.kandevik@releasy.se.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5710829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: