Rekryteringsassistent
ABC kraften / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ABC kraften i Eskilstuna,
Västerås,
Strängnäs,
Köping,
Flen eller i
hela Sverige ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.
ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.
Vi växer och vill nu utöka med en rekryteringsassistent! Söker du ett utmanande, stimulerande och roligt jobb där du får vara i kontakt med nya människor dagligen och arbeta som ett stöd där det behövs? Då passar du bra för den här tjänsten!
De främsta arbetsuppgifterna kommer vara:
• Hitta kandidater
• Urval
• Intervjuer
• Referenstagning
Arbetsuppgifterna kan komma att ändras med företagets behov och vi ser gärna att man har den flexibiliteten!
Publiceringsdatum2016-02-10KompetenserGoda kunskaper i muntlig och skriftlig svenska
Gärna erfarenhet av rekrytering
Gärna eftergymnasial utbildning, t ex beteendevetare eller personalvetare
B-körkort och bil då resor i tjänsten ingår
Personlig kompetens
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person är du snabbtänkt, målinriktad och drivs av att nå resultat. Du gillar när det händer saker och har lätt för att prioritera när du har flera uppgifter parallellt. Du har en inre trygghet och en god förmåga att se möjligheter i alla situationer. Du har också ett serviceinriktat förhållningssätt och tycker det är viktigt att ge ett positivt bemötande till både interna och externa kontakter. Ödmjukhet, förmåga att lyssna är andra egenskaper som vi sätter värde på. För att trivas i rollen behöver du vara utåtriktad, ha gott självförtroende och kunna agera på given information.
Tjänsten är på 100 % och utgår från Eskilstuna. Det är dock av stor vikt att du kan resa i tjänsten, ibland med kort varsel, och övernattningar kan förekomma.
Vi ser gärna sökande som kan börja omgående!
Ansöka via vår hemsida
www.abckraften.se under rubriken Lediga tjänster. Gå till aktuell tjänst och tryck på ansökknappen. CV och personligt brev ska vara i Word eller PDF. Skriv löneanspråk i ditt personliga brev.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Rekryteringen kan avslutas innan slutdatumet. Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett dynamiskt och expansivt företag!
För frågor ta kontakt med:
Sofia Tikkanen
Telefon: 0761-810 236 mail:
sofia.tikkanen@abckraften.seVaraktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagABC kraften
AdressABC kraften
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna
KontorsadressFristadstorget 8A
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2663914
Observera att sista ansökningsdag har passerat.