Rekryteringsansvarig - Deltid

Tryggsam / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tryggsam i Stockholm, Örebro, Linköping, Motala, Nacka eller i hela Sverige

Tryggsam skapades ur idén om att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Idag är Tryggsam ett av Sveriges ledande företag av tjänster inom vardagssäkerhet privat och hos företag. Vi är en växande start-up med starka investerare tillsammans med sälj i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter, marknaden, men framförallt oss själva och vi har världen framför oss!

Vi söker nu en erfaren ledare som vill vara först in som ansvarig för att hjälpa till med rekryteringsflödet av nya säljare till vår Telesales avdelning.

Idag sköter alla mellanchefer sina egna rekryteringar. Detta tar otroligt mycket tid och energi. Vi växer och söker därför dig som brinner för sälj och rekrytering.

I den här rollen kommer du att få arbeta med det roligaste som finns - rekrytering på högsta nivå. Du har ansvar för alla delar i processen, från kravprofil till anställning, med allt vad det innebär. Det krävs att du arbetar på ett strukturerat sätt då det stundtals är mycket att göra, samtidigt som du ibland behöver vara lite kreativ för att säkerställa kandidatinflödet. Du behöver såklart vara en god administratör och älska rekryteringsbranschen. Du ansvarar och skapar dina egna processer och ser det som naturligt att utveckla rutiner.

Du behöver även vara den personen som gillar att bygga och inte förvalta. Varför? Pga att det inte finns någon hos oss som är 100% ansvarig för detta område och därför söker vi nu dig som är bättre en oss på just rekrytering av säljare och som vill ta stafettpinnen och bygga upp hela vår rekryteringsavdelning från start.

Fokus kommer i början att ligga i att rekrytera duktiga säljare. Annonsering, headhunting, hålla intervjuer samt utveckla hela området för att vi ska nå våra rekryteringsmål är ditt dagliga fokus.

Du är i åldern 22-40 år, du älskar livet men Viktigast av allt du har ett leende som slår allt och som alltid smittar av sig på oss andra.

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande kompetens förvärvat genom arbetslivet. För att lyckas i rollen tror vi att du har minst 1 års erfarenhet av rekrytering med allt från att annonsera i sociala medier, sköta kontakt med AMS till att jaga nya kanaler och gärna från bolag som har stort fokus på just sälj och kundtjänst.

Är du laddad för nya utmaningar i ett växande start-up? Om du känner dig redo för ett arbete med att ta vår rekrytering från 10-100 i en platt och prestigelös organisation är detta en möjlighet som du måste få veta mer om!

Första tre månaderna kommer tjänsten vara 50% (Arbetstider samt dagar enligt ÖK) Vårt mål är att tjänsten ska bli heltid inom 3-6 månader.

Tillträde: enligt ÖK

Lön: Fastlön

Tjänst: Deltid

Tjänsten söker du via vår karriärportal: http://karriar.tryggsam.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-06-01

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Erlandsson

Företag
Tryggsam

Adress
Tryggsam
Hästholmsvägen 28
13130 Stockholm

Kontorsadress
Hästholmsvägen 28, Stockholm

Jobbnummer
3532348

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tryggsam

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tryggsam: