Rekryterare med intresse för försäljning!
Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-07-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterare med intresse för försäljning!" (publicerad 2017-08-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Arbetsuppgifter:
Barona Industrial växer i Sverige och nu behöver vi utöka teamet med en vass rekryterare. Som rekryterare kommer du att ansvara för hela rekryteringsprocessen från annonsering, urval och intervjuer till referenstagning och testning.
Du kommer att arbeta med spännande kunder och kända arbetsgivare inom industrisegmentet.
Förutom rekryteringsprocessen kommer du att ansvara för personaladministration kring anställda konsulter inom affärsområdet. Du kommer exempelvis att granska tidrapportering, skriva intyg och förbereda anställningsavtal.
För rätt person ser vi även möjlighet att få hantera egna kundkonton med kundbesök, kundvård, uppföljning och merförsäljning som arbetsuppgifter.
Krav på tidigare arbetslivserfarenhet (skilj på krav och meriterande):
Vi tror att du som söker är i början av din karriär och har ett stort intresse för bemanningsbranschen och rekrytering. Troligen har du arbetat med människor och/eller service tidigare. Erfarenhet från bemanning och rekrytering är meriterande, särskilt om det är från arbetarsegmenten.
Krav på utbildning:
Du har en slutförd gymnasieutbildning. Meriterande är eftergymnasial utbildning inom t.ex. arbetsrätt, försäljning eller rekrytering.
Personliga egenskaper som kunden efterfrågar:
Vi är ett team som älskar det vi gör. Vi söker dig som brinner för ditt jobb, som är snabb, flexibel och gillar att driva förbättrings- och förändringsprocesser. Vi har ett högt tempo som kräver effektivitet och förmåga att skapa struktur. I den här rollen har du många kontaktytor, både externt och internt, varför du behöver tycka om och vara bra på att kommunicera med människor via telefon, mail och personliga möten.
Nivå på datavana/Systemönskemål:
Van datoranvändare med förmåga att snabbt sätta sig in i webbaserade verktyg. Mycket goda kunskaper i Word, Excel och Powerpoint.
Språkkunskaper:
Svenska och engelska flytande i tal och skrift
Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; HR; Human Resources;
Varaktighet, arbetstid
• .
Publiceringsdatum2017-07-27Ersättning•
•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMikael Rosén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3618124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.