Reklamationshandläggare till Input interiör i Stockholm
Input interiör AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-11-06
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Input interiör AB i Stockholm,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Vi söker ambitiösa och drivna medarbetare som inte är rädda för nya utmaningar. Som en del av vårt administrations support-team arbetar du med reklamationer och transportskador. Tjänsten innebär att ge våra kunder bästa service genom att lösa ärenden på ett effektivt och professionellt sätt.
Det är viktigt att du är flexibel, lösningsorienterad, affärsmässig och har lätt för att skapa relationer både internt och externt.
Du har social kompetens och tycker om kontakt med människor. Du har som lägst gymnasieutbildning och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska tal och skrift. Som person tror vi att du är strukturerad, noggrann, positiv och serviceminded.
Branschvana är meriterande men inte ett måste, stor betydelse sätts vid rätt inställning och personliga kvalitéer. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Publiceringsdatum2024-11-06Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast 29 november. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Irene Laczko på
irene.laczko@inputinterior.se.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Input interiör AB (org.nr 559150-6349)
Sveavägen 145 (
visa karta)
113 46 STOCKHOLM
Arbetsplats Input interiör
Kontakt Irene Laczko
irene.laczko@inputinterior.se Jobbnummer 8996963