Registrator, Östersund

Skatteverket / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skatteverket i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Kramfors, Sundsvall eller i hela Sverige

Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.

Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.

Dina arbetsuppgifter som registrator på internservice innebär att du är placerad vid en sektion där du tillsammans med dina kollegor arbetar med posthantering, myndighetsbrevlådan, produktbeställningar, övrig administration, vaktmästeri samt viss godshantering med tunga lyft.

Internservice ingår organisatoriskt i den administrativa avdelningen, som tillhör huvudkontoret och levererar tjänster till övriga Skatteverket samt Kronofogden inom kundtjänst, kontorsservice, kopiering/tryck, posthantering, diarieföring och arkivering.

Vi erbjuder dig en arbetsplats

• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.

Vi söker dig som

• har en avslutad gymnasial utbildning
• har minst ett års relevant och aktuell erfarenhet av datoriserat administrativt arbete exempelvis registrering och scanning
• har mycket god datorvana
• har B-körkort och körvana
• har mycket god samarbetsförmåga och kan skapa goda relationer
• har en god kommunikationsförmåga i tal och skrift
• är initiativtagande och serviceinriktad
• kan planera och organisera ditt arbete
• uppnår fastställda arbetsmål
• har en god personlig mognad.

Det är meriterande om du har aktuell erfarenhet av liknande arbete.

Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.

När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.

Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Vi kommer att göra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (1996:627).

Anställningen är tidsbegränsad med start första december. Anställningsperioden beräknas pågå till och med 15 augusti 2016.

Välkommen med din ansökan till oss!

Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2015-09-29

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Persson, sektionschef 010-572 22 56 asa.m.persson@skatteverket.se
Ellinor Söderholm, HR-konsult ellinor.soderholm@skatteverket.se
Anders Tell, facklig kontaktperson ST 010-577 63 49
Jens Nordin, facklig kontaktperson Saco 010-577 63 29

Företag
Skatteverket

Adress
Skatteverket
Köpmangatan 18
83187 Östersund

Kontorsadress
Köpmangatan 18

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2453472

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skatteverket

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skatteverket: