Regionchef Stockholm

VH assistans service / Sjukvårdschefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos VH assistans service i Stockholm, Huddinge, Upplands Väsby, Uppsala, Enköping eller i hela Sverige

VH assistans är ett av de ledande assistansföretagen i Sverige. Efter 10 år erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder vet vi vilka krav som ställs för att lyckas ge våra uppdragsgivare och våra personliga assistenter ett fullgott stöd. VH assistans är idag ca 400 medarbetare som arbetar som personliga assistenter från Boden till Malmö.
VH assistans utför rekrytering, hemservice, utbildning, gruppresor, handledning samt friskvård för personer med funktionshinder. VH assistans avser att växa vidare. I vår fortsatta expansion under 2008/2009 söker vi nu
Regionansvarig Stockholm City
Har du erfarenhet av liknande befattning är noggrann, snabb i tanke, handling och är i ditt chefskap inriktad på att coacha? Samtidigt som du ska hålla många bollar i luften ska du även genomföra aktiviteter för att locka fler kunder till Din region. Som person har du stort engagemang för personer med funktionshinder samt ger det där lilla extra i varje situation som gör så mycket för att helheten ska bli den bästa.
Befattningen och kravprofilen:
Vi söker Dig som har erfarenhet av att leda andra människor och vet - genom egen erfarenhet – vad som krävs. Du kommer att ingå i ett team av regionsansvariga men främst vara den som har ledarskapet i det dagliga arbetet att bistå dina arbetsledare inom regionen. Du tycker om när det är mycket att göra, drivs av att lyckas ännu mer när det blåser till.
Arbetet innebär att du ser till att assistansen är av god kvalitet utifrån LSS intentioner. Vi ser den personliga assistenten som den viktigaste förutsättningen för att människor med funktionshinder skall kunna leva som alla andra.
Du förstår att delegera i ditt arbete för att få medarbetare i din organisation att själva utvecklas och växa. Själva hjärtat i vår organisation är möten med människor för vi vet att det är då relationer skapas och utvecklas. Det ingår även ett antal inrikes och utrikes resor i tjänsten under året, och du har till uppgift att medverka i evenemang för att lära känna pulsen i ett tillväxt företag.
Ingen uppgift är för liten eller för stor för dig och du utstrålar ödmjukhet men även fasthet i ditt utövande.
Du har ekonomiansvar från budgetring till uppföljning samt resultatansvar, huvudansvaret för personalfrågor.
Är du förtrogen med lagar som LSS, LASS och arbetsmarknadens lagar är detta en merit.
Vi jobbar med systematisk arbetsmiljökartläggning på våra enheter.
Du rapporterar direkt till företagets nationella chef och är självklart aktivt intresserad av vad företagets marknadsteam tar fram av dokument och planer vilka genomförs under ett verksamhetsår.
Du får en grundlig utbildning och löpande information för att genomföra detta jobb så att både du och vi blir nöjda. I enlighet med vår jämställdhetspolicy ser vi gärna manlig sökande. Upplysningar Vi tillämpar anställningsförhållanden enligt kollektivavtal tecknat mellan KFO och SKTF.
Ytterligare information om tjänsten lämnas av HR chef Leif Markström 023-29299 eller mobil 070-527 80 55.
Ansökan skickas till leif.m@vhassistans.se senast den 12/12 2008

Publiceringsdatum
2008-12-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-12
Ansökan kan skickas till e-postadress: leif.m@vhassistans.se

Företag
VH assistans service

Adress
VH assistans service
Åsgatan 12
79171 FALUN

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-5278055
E-postadress: leif.m@vhassistans.se

Jobbnummer
362367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från VH assistans service

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos VH assistans service: