Regionansvarig till Affärsområde SOS Vård

Sos Alarm Sverige AB / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sos Alarm Sverige AB i Ospecificerad arbetsort

SOS Alarm har ett viktigt uppdrag, att vara navet som skapar trygghet och säkerhet. Detta ska bidra till att skapa ett tryggare Sverige för alla.
När krisen slår till är nödnumret 112 det nummer som hjälpsökande kan ringa. Ibland är krisen stor och berör många människor. Ibland drabbas en enskild individ eller en organisation. Oavsett vilket så är hjälpen bara ett samtal bort. Med den erfarenheten som bas har vi byggt en rikstäckande verksamhet av larmcentraler - som utgör grunden för vårt bidrag till ett tryggare Sverige.

Våra medarbetare kan med sin kompetens, sin empatiska förmåga och SOS Alarms effektiva system och metoder se till att alltifrån ambulans, räddningstjänst, polis och jourhavande präst, till jouroperatör och väktare kan göra sitt jobb. Vi är navet som skapar ett tryggare och säkrare Sverige.

Vi söker en Regionansvarig till affärsområde SOS Vård med ansvar för våra landstingskunder. Placeringsort är enligt överenskommelse, men i anslutning till någon av våra SOS-centraler i Sverige.

I dina arbetsuppgifter som regionansvarig ingår:

• Ett nationellt och regionalt kundansvar för vårdkunder, inklusive kundforum och kundens nätverk.

• Ansvara för kundkontakter avseende kundbehov, avtal, tjänster och försäljning av tjänster till nya och befintliga vårdkunder.

• Ansvara för att internt utbilda personal i avtal, försäljning och tjänster

Som regionansvarig har du internt ett nära samarbete med tjänsteägaren inom affärsområde SOS Vård.

Personliga egenskaper: 

• Du skall vara en god kommunikatör, ha förmåga att skapa relationer och nätverk samt ha en god samarbetsförmåga.

• Vi värdesätter hos den sökande; en god organisatorisk förmåga, erfarenhet av att driva projekt, självständig planering av ditt arbete och leverans av resultat i utsatt tid. 

Meriterande är relevant kunskap om offentlig sektor, offentlig upphandling samt säljprocesser.

Vi ser gärna sökande med såväl svensk som utländsk bakgrund men du måste vara svensk medborgare för att arbeta inom SOS Alarm. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen samt drogtest utan anmärkning är en förutsättning för anställning. Du informeras härmed att de personuppgifter som lämnats av dig i din ansökan kan komma att behandlas automatiskt enligt personuppgiftslagen.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Enligt ök.

Publiceringsdatum
2015-10-22

Ersättning
Enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åke Kjellin +46 23 76 28 01, +46 70 556 93 01

Företag
SOS Alarm Sverige AB

Adress
SOS Alarm Sverige AB
Lugnetleden 3
79138 Falun

Kontorsadress
Lugnetleden 3

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2492057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sos Alarm Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sos Alarm Sverige AB: