Reduna Söker En Client Service Coordinator
Retail Consulting World AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Consulting World AB i Göteborg,
Jönköping,
Skövde,
Ljungby,
Älmhult eller i
hela Sverige REDUNA SÖKER EN CLIENT SERVICE COORDINATOR
Vill du få chansen att arbeta som koordinator för reklambyrå inom detalj- och elektronikhandel. Reduna söker dig som är social, självgående och har en hög grad kundservice till vårt huvudkontor i Göteborg
Om Reduna
Reduna Group AB är en retail byrå som samlar butiksmarknadsföring, social media, produktion, design och logistik under ett och samma tak sammanlänkat i ett onlinebaserat rapporteringssystem. Reduna Group har länge varit den ledande trademarketing-byrån inom dataspelsbranschen men har under de senaste åren vuxit inom ytterligare branscher. Reduna arbetar idag med flera marknadsledande varumärken i Norden så som Apple, Electronic Arts, Playstation, Canal Digital, Warner Bros, Viaplay, Elgiganten, Tretorn och logitech.
Publiceringsdatum2015-10-06Om tjänstenReduna är ett tempofyllt och växande företag som sätter kvalitet och kundservice i främsta rummet. Rollen kommer innebära arbete med koordinering av inkommande kunduppdrag genom Redunas olika avdelningar samt vara delaktig och följa projekt genom hela Redunas säljcykel.
Dina arbetsuppgifterSom koordinator arbetar du i en händelserik miljö där du hanterar flera ärenden samtidigt. I denna roll är du bland annat ansvarig för att planera, koordinera och informera Redunas avdelningar om inkommande uppdrag från säljteamet. Du kommer även att assistera säljteamet med operativa arbetsuppgifter samt support och rapportering till kunder via Redunas interna system.
Du kommer till exempel att:
• Lägga upp, koordinera och pågående projekt i Redunas interna system.
• Optimera flödet i kundkommunikationen
• Vara informations och instruktionslänken mellan Redunas olika avdelningar
• Delrapportera och rapportera slutförda projekt till kund genom Excell samt övriga rapporterings verktyg
• Koordinering av schema och planering av Redunas olika team
• Supporta kunder med information och kommunikation
• Bistå med avlastning mot management teamet
I rollen arbetar du med en hög service grad mot kund och interna avdelningar. Du jobbar både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor i teamen. Tjänsten passar dig som älskar att jobbat mot och för andra genom att driva projekt framåt, klarar av att jobba i flera projekt samtidigt och tycker om att jobba med rapportering.
Vi söker dig som
Är en strukturerad och proaktiv person som kan planera och omprioritera sitt arbete utefter behov. Du är noggrann, självgående och ansvarsfull, du kan hantera många saker samtidigt och trivs i en roll med högt tempo.
Efterfrågade specifika kompetenser:
• Eftergymnasial utbildning önskvärt
• Har jobbat inom customer support eller liknande
• God datorvana med kunskaper i Officepaketet, främst Excell
• Erfarenhet av support/helpdesk, logistik eller koordinering.
Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Sök tjänsten genom att skicka ansökan med bild till adress
jobb@reduna.com Märk din ansökan med: CLIENT SERVICE COORDINATOR
Vi gör löpande urval av ansökningar och letar efter en kandidat för omgående anställning.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-05
Ange följande referens när du ansöker: CLIENT SERVICE COORDINATOR
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@reduna.comKontaktJens Wonler, Client Director 031-500200
jobb@reduna.comFöretagRETAIL CONSULTING WORLD AB
AdressRETAIL CONSULTING WORLD AB
MASKINGATAN 5
41762 GÖTEBORG
KontorsadressMASKINGATAN 5
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-500200
E-postadress:
jobb@reduna.com Jobbnummer 2465494
Observera att sista ansökningsdag har passerat.