Redovisningskonsult till växande Redovisningsbyrå!
Redovisningsbyrån Syd AB / Redovisningsekonomjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Redovisningsbyrån Syd AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige På Sparta Ekonomi ansvarar du för hela redovisningen, från början till slut, allt från de löpande bokföringen till bokslut, årsredovisningar, avstämningar, momsredovisning, lönehantering, rådgivning samt deklarationer . Kunderna är mindre företag i Malmö/Lund regionen
Vem är du?
Vi söker dig som jobbar just nu 50-75% på en annan arbetsplats eller är arbetssökande. Vi erbjuder just nu 40-60 timmar i månaden. Företaget växer och nya kunder kommer in varje vecka, efter några månader finns de jobb för heltid. För denna tjänsten behöver ni några års erfarenhet av rollen som redovisningskonsult. Vi ser att du har god kännedom och erfarenhet av att jobba med mindre företag och att hjälpa kunder med allt inom redovisning och bokslut. Som person tror vi att du har en positiv attityd, serviceinriktad, initiativrik och trygg i dig själv. Detta är viktigt eftersom vi tycker om att jobba tätt ihop med våra kunder.
SPARTA EKONOMI växer för varje vecka. Nya kunder väljer att vi ska hjälpa dem att utveckla och ta hand om deras firmor.
Vi är 8 personer i företaget och vi behöver en härlig person till. Eftersom företaget är en lite mindre redovisningsbyrå, ger de stora
möjligheter att växa och forma sin egen roll för rätt person.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är just 40-60 timmar i månaden. För rätt person, satsar vi gärna på att anställa er på heltid innan året är slut. 20%-40%
Publiceringsdatum2017-10-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-05
KontaktVictor Eriksson
info@spartaekonomi.seFöretagRedovisningsbyrån Syd AB
AdressRedovisningsbyrån Syd AB
knivgatan 2
21228 Malmö
Kontorsadressknivgatan 2
Jobbnummer 3739323
Observera att sista ansökningsdag har passerat.