Redovisningskonsult till BDO i Ängelholm

BDO Helsingborg AB / Redovisningsekonomjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO Helsingborg AB i Ängelholm

Vår vision är enkel: att ge den bästa kundupplevelsen. Det innebär i korthet att vi alltid erbjuder det lilla extra. BDO har som vision att ingen byrå oavsett storlek ska kunna mäta sig med oss i kvaliteten i kundrelationer och kundnöjdhet.

Har du vad som krävs för att vi ska behålla och utveckla vår kundnöjdhet?

Publiceringsdatum
2016-06-23

Dina arbetsuppgifter
I rollen som redovisningskonsult arbetar du nära våra kunder med varierande och självständiga uppgifter såsom löpande bokföring, avstämningar, löneadministration, bokslut, årsredovisningar och deklarationer. Våra kunder finns inom olika branscher med varierad storlek.

Vem söker vi?

Vi söker dig som tidigare har arbetat inom redovisningsområdet. Är du auktoriserad eller har kunskaper för att kunna bli det ser vi detta som en stor fördel. Branschvana är mycket uppskattat!

Som redovisningskonsult hos oss på BDO har du hand om ett flertal kunder och agerar bollplank därför är det är viktigt att du är duktig på att bygga relationer, har en hög servicekänsla och ett säljande sätt. Vi kommer öppna portarna för ett helt nytt kontor i Ängelholm och söker därför dig som vill vara med från start och bygga upp verksamheten.

För att passa in hos oss behöver du vara målfokuserad, drivande samt ha en god analytisk förmåga. Vidare behöver du ha lätt för att ta egna initiativ, vara noggrann och ha en stark konsultprofil. Det sistnämnda innebär också att du är social, ödmjuk och att du har ett stort intresse av människor.

Goda kunskaper i engelska ser vi en självklarhet, likaså att du känner igen dig i våra värdeord social, positiv och driven. B-körkort är önskvärt.

Vi erbjuder

Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.

Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Du involveras i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa dem på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Och har du en näsa för affärer är vi övertygande om att du når extra högt.

Tjänsten tillträds efter överenskommelse och vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag.

Har du frågor kring tjänsten? Kontakta

Therese Svärd, HR Business Specialist therese.svard@bdo.se

Gabrielle Scott, Kontorschef  Gabrielle.Scott@bdo.se

Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid - om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!

Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
BDO Helsingborg AB

Adress
BDO Helsingborg AB
Hälsovägen 47
25442 Helsingborg

Kontorsadress
Hälsovägen 47

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2922621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO Helsingborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO Helsingborg AB: