Redovisningsekonomer
Kontorsfixarna Nord AB / Redovisningsekonomjobb / Sundsvall
2009-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonomer" (publicerad 2010-05-05) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Nord AB i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Vi söker löpande efter redovisningsekonomer till vår rekrytering och bemanningsverksamhet. Uppdragen består i att ansvara för redovisningen i företag av varierande storlek i Sundsvallsregionen.
Publiceringsdatum2009-10-14Dina arbetsuppgifterDe huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att ansvara för kundens löpande bokföring, avstämningar, skattedeklarationer och upprätta månadsbokslut och årsbokslut. Arbetet kan också innebära handläggning av löner och prognosarbete.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning samt flerårig erfarenhet av redovisningsarbete alternativt högskoleutbildning tillsammans med ett par års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Du har goda datakunskaper i framförallt MS Office-paketet och diverse ekonomisystem. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift.
Du är van att arbeta självständigt och du är noggrann, flexibel och positiv. Vidare söker vi dig som är prestigelös, social och trivs med nya utmaningar.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-11-13
Ange följande referens när du ansöker: Redovisningsekonomer
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering.nord@kontorsfixarna.seFöretagKONTORSFIXARNA NORD AB
AdressKONTORSFIXARNA NORD AB
85234 SUNDSVALL
KontorsadressUniversitetsallén 8
KontaktuppgifterTelefonnummer: 060- 15 46 00
E-postadress:
rekrytering.nord@kontorsfixarna.se Jobbnummer 521145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.