Redovisningsekonom Till Xcaret

Adecco Sweden AB / Redovisningsekonomjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Xcaret Ekonomikonsult AB erbjuder ekonomi - och löneadministration i kombination med finansieringstjänster till mindre och medelstora företag i Mälardalen och Stockholm. Vi är en redovisningsbyrå med all den kunskap och kompetens som stora byråer har, men med personligt engagemang. Vi lär känna våra kunder, sätter oss in i deras behov. Kort sagt: vi har alla verktyg för din bokföring!

Vill du bli en del av ett ambitiöst och positivt gäng med ett starkt driv? Trivs du med kundkontakt och är mån om att alltid leverera kvalitet i kombination med en hög servicenivå? Då har vi arbetet för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

Som Redovisningsekonom hos oss på XCARET kommer du att arbeta fritt med eget kundansvar. Du genomför och ansvarar för våra kunders redovisning inklusive bokslut, årsredovisningar, deklarationer och rådgivning. Du kommer att få eget kundansvar men har stöd av både ekonomiassistenter och vår löneansvarige. Då relationen till kund är en stor och viktig del i rollen som redovisningsekonom hos oss, ser vi din förmåga att kunna se kundens behov och vara konsultativ som en självklarhet. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som präglas av en hög teamkänsla och viljan att alltid prestera på topp!

Vem trivs här?

Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning och några års erfarenhet ifrån rollen som redovisningsekonom sen tidigare. Är du dessutom van att arbeta självständigt och ser ständiga förbättringar som en självklarhet kommer du att trivas här. Utöver din noggrannhet och analytiska förmåga värdesätter vi att du är en lagspelare som uppvisar en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Då rollen kräver ett stort ansvarstagande måste du som person ha förmåga att kunna prioritera sina arbetsuppgifter och kunna växla upp tempot vid behov. Det är en självklarhet att du tycker det är roligt med kundkontakt och att du snabbt kan skapa dig en helhetsbild samtidigt som du har ett öga för detaljer. Kunskaper i Visma, Fortnox och Pyramid är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Tjänsten kräver körkort och tillgång till bil, då resor till/och arbetsdagar ute hos kund kan ingå.

Låter det intressant?

Ansök snarast, dock senast 9 maj 2016. Vi arbetar med löpande urval. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person.

Denna rekrytering genomförs i samarbete med Adecco. Adecco är världens största HR-partner med tjänster inom rekrytering, bemanning, omställning och utveckling. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se .

För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Linda Lundstedt på telefon 021-470 29 05 alt. linda.lundstedt@adecco.se .

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2016-04-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-09
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Lundstedt, Rekryteringskonsult 021-470 29 05

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Västgötegatan 4A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2801071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: