Redovisningsekonom med fokus på kundreskontra
Ogunsen AB (publ) / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2023-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom med fokus på kundreskontra" (publicerad 2023-10-30) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Trivs du i en roll med stort eget ansvar där du får möjlighet att utvecklas? - då kan detta vara uppdraget för dig!
För kunds räkning söker vi en Redovisningsekonom med fokus på kundreskontra med start i januari. Uppdraget är på ca 1 år. Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Göteborg. Det finns möjlighet till distansarbete två dagar i veckan.
Som redovisningsekonom kommer du jobba i ett ekonomiteam om 7 personer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Kundreskontra
• Löpande bokföring
• Fakturering
• Påminnelse- och kravhantering
• Avstämningar
• Valutahantering
• Delaktig i bokslut
• Omsättningsrapportering
Vem är du?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har några års erfarenhet av liknande roll För att passa i gruppen bör du vara en analytisk, lösningsorienterad och kommunikativ. Som person är du noggrann i ditt arbete samtidigt som du är van att arbeta mot korta deadlines. Du har många kontaktytor i din roll, både internt och externt vilket ställer krav på att du serviceminded och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Publiceringsdatum2023-10-27Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (
https://sjr.se/integritetspolicy/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Frida Dalevik
frida.dalevik@sjr.se 0702-071131 Jobbnummer 8221905
Observera att sista ansökningsdag har passerat.