Recruitment Coordinator sökes till Astra Zeneca
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Södertälje,
Ekerö,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-12-14Dina arbetsuppgifterVi söker nu för kunds räkning en rekryteringskoordinator. Uppdraget startar 9 januari och kommer pågå till 31 december 2017.
This role requires an ability to work with both volume and pace, understanding the bigger picture and yet still deliver excellent attention to detail and day to day activities in relation to recruitment. In this role you play an important role in the delivery of excellent administrative and co-ordination support to fast paced, priority and confidential roles as well as managing volume on a day to day basis.
Main responsibilities
• Providing administrative support focusing on the recruitment administration across any of the AstraZeneca Business Areas based both in Södertälje and Mölndal.
• Supporting Hiring Managers, HRBPs and Recruitment Partners coordinating the recruitment administration
• Support end to end recruitment administration
• Reconciles figures or information from various sources, such as expenses, ensuring completeness and accuracy, and follow-up on discrepancies
• Resolves Hiring manager and HRBP queries and issues to meet customer and business requirements
• Contacts customers on non-typical, sensitive or complex issues
• Participates in establishing an understanding of customer requirements to ensure that planned activities and services meet needs, and in monitoring those services and activities to ensure requirements are fully met.
• Organises, controls and delivers specific administrative activities and services with minimal guidance
Vem är du?
• Prior experience working within HR preferably with recruitment and/or relocation
• Prior Administrative experimenten
• Ability to follow and an interest in shaping processes
• Excellent written and spoken English communication
• Good knowledge in relation to administrative/business support activities in the Recruitment and Relocation area
• Competent in the use of relevant office equipment and systems
• Experience of a variety of software/systems
• Can create and maintain systems for efficiency for both self and others
• Customer Service Skills
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag - vilket innebär att du kommer arbeta ute hos vår kund som konsult via Jurek Rekrytering & Bemanning. Uppdraget startar 9 januari och kommer pågå till 31 december 2017.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Paulina Stjernström på
paulina.stjernstrom@jurek.se. Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se.Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!
Start:
9 januari 2017
ErsättningEnligt överenskommelse
Sista ansökningsdag
Snarast, vi går igenom urvalet och intervjuar löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-28
Ange följande referens när du ansöker: 4295
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaulina Stjernström
paulina.stjernstrom@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Jobbnummer 3212716
Observera att sista ansökningsdag har passerat.