Receptionister till spännande företag i Stockholm
Total Resurs AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Total Resurs AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Vi söker dig som brinner för Service! Du har tidigare erfarenhet av servicerelaterade yrken och trivs i en varierande roll där dina dagar kommer att se olika ut. Du drivs av att ständigt ge bästa tänkbara service och att alltid ge det lilla extra. Du är en sprudlande och positiv person med skinn på näsan. Din struktur och problemlösningsförmåga gör att du arbetar självgående och styr upp när problem uppstår. Ingen arbetsuppgift är för dig oviktig och du kan ta egna initiativ. Det är viktigt att du kan hantera flertalet parallella arbetsuppgifter.
Om kunden
Arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilket tjänst och kund du kommer arbeta hos.
Exempel på arbetsuppgifter:
• ta emot besökare
• ta emot samtal och besvara kundmail
• ansvar för allmänna kontorsytor
• posthantering
• övrig administration
Vår kund erbjuder
Som anställd hos Total Resurs knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Vi ser vår personal som vår viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Total Resurs, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig! Vi arbetar med flera spännande och utmanande kunder inom både rekrytering och konsultuppdrag. Tjänsterna kan vara på både hel- eller deltid och tillsättning av tjänsterna sker löpande.
Kompetens
För att passa i rollen ser vi gärna att du har:
• gymnasieutbildning eller motsvarande
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal
• tidigare erfarenhet av servicerelaterade yrken
Vi erbjuder
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi vill att det ska märkas. Som anställd hos oss får du möjlighet att ta del av en rad olika förmåner. Alla våra medarbetare erbjuds tillsvidareanställning med fast lön och bonus utan tak men också friskvård och personalbil. Det är också viktigt att du drivs av utveckling och därför erbjuds du som anställd hos oss en tydlig och utmanande kompetensutvecklingsplan, som vi tillsammans sätter upp utifrån dina mål och visioner. Vi vill ta dig från generalist till specialist, hos oss kan du göra hela resan.
Vi är ett av de bolag som faktiskt investerar i vår personal. Vårt humana arbetsklimat och fokus på balans mellan arbetsliv och privatliv gör att vi dessutom har roligt på jobbet.
Välkommen med din ansökan. Du är en viktig del i vårt vinnande lag!
Urval och intervjuer sker löpande.
Om Total Resurs
Total Resurs är en leverantör av konsult- och rekryteringstjänster inom Office och IT, där erfarenhet och hög kompetens är lika viktigt som äkta engagemang och hjärta. Total Resurs ingår i Total-koncernen som grundades 2011 med säte i Stockholm. Vi är idag ca 130 medarbetare, varav 60 konsulter. Vi vill vara skickligare, närmare och ge mer. Bakom Total Resurs står erfarna entreprenörer och några av marknadens främsta konsulter och medarbetare. Många av oss har mer än 25-års erfarenhet av avancerad IT, rekrytering och HR. Vi bygger det företag vi själva alltid velat arbeta i och som kunder och leverantörer vill arbeta med. Vår ambition att vara den bästa arbetsgivaren för våra anställda såväl som samarbetspartner för kunder.
Läs mer på:
www.totalresurs.se Har du några frågor kring tjänsten?
Kontakta Sanna Åhström, 073 522 70 87
sanna.ahstrom@totalresurs.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-09
Ange följande referens när du ansöker: 277
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanna Åhström
FöretagTotal Resurs AB
AdressTotal Resurs AB
Gustav III:s Boulevard 46, 8tr
16973 Solna
KontorsadressGustav III:s Boulevard 46, 8tr
Jobbnummer 4546501
Observera att sista ansökningsdag har passerat.