Receptionist till Sofus Regulatory Affairs i city!

Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Sofus Regulatory Affairs i city!" (publicerad 2016-10-27) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-11

Om tjänsten
Nu har du chansen att jobba i en bred receptionistroll i kombination med administrativa arbetsuppgifter och möjlighet att delta i, och själv driva, olika projekt i företaget.

Sofus är ett trevligt och välmående konsultbolag med ca 50 anställda, centralt lokaliserade i vackra lokaler i Stockholms innerstad.

Tjänsten inleds som ett uthyrningsuppdrag under fyra månader via Arena Personal med intentionen att övergå till fast anställning hos kunden.

Startdatum är omgående och under en tid kommer du arbeta parallellt med nuvarande receptionist som går vidare till nya utmaningar. Arbetstider är måndag - fredag, 08.00 - 17.00.

Arbetsuppgifterna innefattar bl. a:
• Sedvanligt receptionsansvar och välkomnande av besökare samt svara i växeln
• Post och budhantering
• Inköp av t ex kontorsmaterial och trycksaker
• Kontakt med leverantörer samt hyresvärd
• Resebeställningar samt arrangemang av kund- och personalaktiviteter
• Stöd till ekonomiavdelningen
• Ansvar för att det är ordning och reda på kontoret
• Assistera ledningsgruppen

För rätt person finns det utvecklingsmöjligheter i arbetsuppgifterna, t ex på ekonomiavdelningen.

Profil
Följande kompetenskrav ställs:
• Avslutad gymnasieexamen, gärna med inriktning på ekonomi
• Något eller ett par års erfarenhet från en liknande tjänst
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift
• God datorvana

För att passa in i verksamheten bör du som person ha en utpräglad servicekänsla och gör gärna "det lilla extra" med ett leende på läpparna. Du är även prestigelös i ditt sätt att ta dig ann arbetsuppgifter. Vidare krävs det att du är en teamplayer som samarbetar väl tillsammans med dina kollegor, samtidigt som du har en god initiativförmåga och kan arbeta självständigt. Självklart är du också en noggrann administratör som värdesätter struktur och ordning.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal - en trygg anställning!

Inte nog med det - som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3892
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3098664

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: