Receptionist till Riskkapitalbolag
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Om kunden / About the Client
Vi söker nu en receptionist på 75% som vill arbeta mellan 09:00-16:00 på ett Rikskkapitalbolag i Stockholm. Bolaget har även kontor i Köpenhamn och har 15 portföljbolag inom olika branscher. I Sverige har företaget 8 anställda och de sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som receptionist har du en viktig och central roll inom företaget. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av ansvar för växeln, ta emot besökare, svara i telefon samt förbereda konferensrummen inför möten. Även arbetsuppgifter som redovisning av Eurocardräkningar, inköp av kontorsmaterial, printjobb, visitkortsbeställning samt se till att kontoret i övrigt alltid är i ordning ingår i tjänsten.
Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös, ansvarsfull, flexibel, ordningsam, och har en positiv inställning. Den stora vikten ligger i att du är serviceminded och är professionell i ditt yrkesutövande samt har hög arbetsmoral.
Du har goda kunskaper i Officepaketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav.
Om du kommer från finansbranschen eller hotelbranschen så är det meriterande.
Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% (09:00-16:00) med start så snart som möjligt. Om du tycker att dessa egenskaper stämmer in på dig så tror vi att du kommer att trivas i rollen.
Jobbcoaching / Prenumerationstjänst
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information besök:
http://www.inhouse.se/coachingGlöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida.
Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering.
Registrera dig på:
http://www.inhouse.se/registrera/Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller
info@inhouse.se .
Välkommen!
Publiceringsdatum2013-06-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-28
Ange följande referens när du ansöker: 652
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Lycke
evelina.lycke@inhouse.seMaria Bergholtz
maria.bergholtz@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1580856
Observera att sista ansökningsdag har passerat.