Receptionist till Orkla Care

Inhouse AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-03

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist på Orkla Care är du ansiktet utåt mot kunder och personal. Rollen är mycket varierande; från att du tar emot besökare och svarar i telefon (ingen växelhantering), till att hantera inkommande post och budhantering samt leveranser. Du ser till att all utrustning fungerar, såsom kaffemaskiner, diskmaskiner, portomaskinen m.m. samt beställer och ordnar underhåll av kontorsmaterial.
Det innebär även att du ansvarar för konferenser och lokaler. I rollen innebär det även att vara tillsammans med bolagets office manager, hålla ordning på kontoret, beställa visitkort, hantera utläggsredovisningar samt iordningställa montrar i receptionen så det ser fräscht ut och är skyltat med bolagens senaste produkter. Du kommer även ha kontakt med fastighetsskötarna samt olika leverantörer. Du kommer även vara behjälplig i organisationen men utskick, ansvara för infomailen samt ansvara för Orklas personalbutik mm.

Profil
Som du ser är det en varierandande roll och vi ser att du tycker om att ge service och har ett öga för vad som behövs göras. Du bör vara flexibel, gilla att arbeta i en varierande miljö samt vara lyhörd och positiv. Du bör även vara lösningsorienterad, social, ha hög drivkraft, utåtriktad, kunna fatta beslut och ha gedigen erfarenhet av serviceyrket.
Om Orkla
Orkla Care är en ledande leverantör av kosttillskott, hälsoprodukter, personliga hygienprodukter, munvård, sårvårdsprodukter och tvättmedel i Skandinavien. Några av de mest kända varumärkena är Grumme, Nutrilett, Jordan, Star Nutrition, Salvequick, Family Fresh, Bliw, Active Care, Samarin, LdB, Pharbio L300. Produkterna säljs via dagligvaruhandeln, hälsokostbutiker och apotek.

Om företaget
Talents by Inhouse rekryterar och hyr ut personer i början av sin karriär oavsett bransch eller inriktning. Exempel på områden är inköp, teknik, Office Management, kundservice och administration.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande Konsultchef.

Talents by Inhouse tillhör Inhouse som är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning mot branscher inom kommunikation, ekonomi, chefsassistent, företagstjänster och HR.

Övrigt/Vad händer nu?
I denna rekrytering samarbetar kunden med Inhouse AB och Kajsa Tamsen. Vänta inte med din ansökan då urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV här på hemsidan, inhouse.se. Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Tjänsten skall tillträdas under april 2023 på heltid 07.45-16.45 i trevliga lokaler i Solna. Tveka inte att skicka in din ansökan snarast. Om du har några frågor, vänligen kontakta Kajsa Tamsen via kajsa.tamsen@inhouse.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inhouse AB (org.nr 556545-0458)

Arbetsplats
Talents by Inhouse

Kontakt
Kajsa Tamsen
kajsa.tamsen@inhouse.se

Jobbnummer
7619035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: