Receptionist till företag i Vänersborg!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Vänersborg,
Trollhättan,
Essunga,
Grästorp,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Vänersborg,
Trollhättan,
Essunga,
Grästorp,
Uddevalla eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en bred receptionistroll och söker nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administration eller reception? Då är tjänsten som receptionist något för dig!
Publiceringsdatum2016-12-15Om tjänstenVårt kundföretag är en internationell industrikoncern med cirka 750 medarbetare i 16 länder. Du kommer att arbeta på deras kontor i Vänersborg i en roll som receptionist. Rollen innebär att du kommer arbeta med både service och administration samt med ekonomiska inslag. Du jobbar med:
* mottagande av besökare
* beställningar av telefoner
* skapa underlag till fakturering
* posthantering
* inventering, beställning och påfyllning av kontorsmaterial
* reseadministration
* fakturahantering, ex. matcha materialfakturor, kundbetalningar och återrapportering av leverantörsfakturor
Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning samt tidigare har arbetat i en liknande roll. Du har en god datorvana och har en förståelse för ekonomi. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som ekonomiassistent samt har erfarenhet från systemen IFS och Agda. Det är ett jobb för dig som är noggrann, serviceinriktad, positiv, driven och prestigelös.
Viktigt för tjänsten är:
* MS Office
* engelska och svenska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 8 veckor och därefter kan det finns möjlighet till att uppdraget blir förlängt.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, vardagar. 7,30 - 16,30 mån-tors. 7,30 - 15,00 fred
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Fahlström 031-725 45 08
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN
KontorsadressStorgatan 50, vån 2
Jobbnummer 3216256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.