Receptionist till fastighetsbolag i centrala Göteborg!
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vi söker nu en engagerad och professionell receptionist till vår kund inom fastighetsbranschen. Vi söker dig som tar ansvar och gillar att ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter där du kommer att få arbeta med service och kundkontakt.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från starten 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service i världsklass. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hjälpa besökare/gäster
• Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
• Beställa kontorsmaterial
• Posthantering
• Scanning av fakturor
• Översyn av samtliga lokaler och konferensrum samt förbereda inför möten/konferenser
• Förbereda frukost- och lunchmöten
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från servicerelaterade yrken och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ordningsam och prestigelös.
Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.
Övrigt
Start, omgående med hänsyn för uppsägningstid
Arbetstid, måndag-fredag kl. 07.45-16.45 med 60 min lunch
Placering, Centrala Göteborg
Anställning, Heltid och Tillsvidare
Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Anna Holmefeldt på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-03-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 3657
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Holmefeldt 031- 711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4647833
Observera att sista ansökningsdag har passerat.