Receptionist till expanderande företag sökes
Klarna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en initiativrik person med öga för detaljer och kan ha många bollar i luften samtidigt? Då är du personen för oss!
Klarna erbjuder möjligheten att arbeta inom ett ungt och expansivt företag. Du ges även chans att lära dig mer om andra områden i vår verksamhet. Förutom detta lovar vi en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av lysande personligheter som ser vikten av en rolig och stimulerande vardag!
Rollen som receptsionist förutsätter att du är en person som klarar av att handha flera ansvarsområden och älskar att kunna erbjuda riktigt god service!
Förutom att fungera som Klarnas ansikte utåt och ha hand om våra besökare och inkommande växelsamtal, kommer arbetet även att omfatta administrativa uppgifter. Exempelvis beställningar och inköp till övriga kontoret, bokningar av konferenser och resor samt fakturaregistrering.
Vi tycker om dig:
• Som är serviceminded
• Som är självgående och initiativtagande
• Som är strukturerad och ordningssam
• Som talar och skriver svenska obehindrat
• Som är noggrann och har goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel
• Som har ett öga för detaljer och något av ett ordningssinne
Vi tycker lite extra mycket om dig:
• som har tidigare erfarenhet av serviceyrken
• som kan göra sig förstådd i övriga skandinaviska språk
Lön utgår med 16.000 kr i månaden.
Bifoga gärna bild i ditt personliga brev!
Publiceringsdatum2010-02-04Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-02-12
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Skoglundh
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm
Jobbnummer 579993
Observera att sista ansökningsdag har passerat.