Receptionist till expanderande Arkitektkontor
serveOffice ab / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Uppsala,
Sigtuna,
Håbo,
Upplands Väsby,
Vallentuna eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.seArosgruppen Arkitekter AB startade sin verksamhet 1980 och är ett expanderande arkitektföretag med drygt 70 medarbetare. Vi verkar inom områdena arkitektur, inredning och projekteringsledning. Vi verkar utifrån att våra tjänster skapar stor kundnytta och att våra produkter ger mervärden i arkitektur och funktion. Våra uppdragsgivare finns i kommuner, kommunala bolag, landsting, statliga förvaltningsbolag och inom näringslivets olika sektorer. Arosgruppen Arkitekter AB har kontor i Uppsala, Stockholm och Norrtälje. Uppsalakontoret ligger centralt beläget på Trädgårdsgatan.
Receptionist/administrativ assistent sökes för en period till vårt Uppsalakontor när vår receptionist ska vara föräldraledig. Tillträde i mitten av maj 2008. Vikariatet varar fram till årsskiftet 2008. Heltid med arbetstid 8.00 - 17.00.
Ditt uppdrag
Arbetet innebär att ansvara för all service på kontoret dvs. assistera övrig personal på kontoret (ca 30 personer) med administrativa göromål samt ansvara för växel/reception. Exempel på arbetsuppgifter
• uppdatera personallistor samt intern telefonkatalog
• svara på inkommande samtal i växeln, koppla samtal och hantera meddelanden
• posthantering, bud och fax
• uppdatera diverse mappar och mallar med aktuell information
• skriva protokoll vid kontorsmöten
• utskick av inbjudningar, julkort mm
• administrera resor såsom biljett- och hotellbokning, reseprogram mm
• se till att lokalerna ser representativa ut
• ansvara för handkassa
Publiceringsdatum2008-04-04KvalifikationerVi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från reception/administration. För att lyckas i arbetet bör du vara flexibel, självständig, utåtriktad, initiativrik och serviceminded samt duktig på att prioritera och planera. Tjänsten kräver god datavana samt goda kunskaper i engelska. Erfarenhet av Photoshop och Indesign är meriterande.
Så ansöker duStämmer ovanstående in på dig? Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Urval sker fortlöpande. Vänligen ange i ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb.
Välkommen!
Anställningstyp/arbetstiderHeltid, vikariat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-05-04
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
Jobbnummer 183380
Observera att sista ansökningsdag har passerat.