Receptionist till advokatbyrå sökes!
Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm,
Solna,
Täby,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Receptionist till advokatbyrå sökes
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint nominerades till Dagens Industris Gasell 2014, 2015, 2016 och 2017.
Om rollen
I rollen som receptionist arbetar du hos en av våra kunder med varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för att hålla ordning på kontoret, göra beställningar, sköta posthantering. Du är en duktig administratör och och arbetar effektivt. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga. Du tycker om att träffa nya människor och vill alltid leverera det lilla extra. Det här är en perfekt tjänst för dig som brinner för service och ett ypperligt tillfälle att få in foten på ett intressant företag!
Vem är du?
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du en noggrann och strukturerad. Du tycker om omväxlande arbete och måste ha eget driv och initiativförmåga eftersom det är viktigt att du kan arbeta självständigt och målfokuserat. Du är en framåtsträvande person som har kontakt med många personer inom företaget. Du är positiv, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.
Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Stockholms bästa serviceprofiler!
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig administratör. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.
Varaktighet/ArbetstidDu arbetar på plats hos en av våra kunder som har sitt kontor mitt i Stockholm city. Rollen är en heltidstjänst med start januari 2018. Arbetstiderna är 08.30-17.00.
Stämmer beskrivningen in på dig, ansök snarast med CV och personligt brev på vår karriärssida!
Varaktighet, arbetstid
Heltid start januari 2018
Publiceringsdatum2017-10-24Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Klevedalen
sofia.klevedalen@middlepoint.seFöretagMiddlepoint
AdressMiddlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm
KontorsadressNorrlandsgatan 23, Stockholm
Jobbnummer 3765217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.