Receptionist som ger ett förstaklassigt första intryck
Benify Stockholm / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Första intrycket sätter sina spår. Vi är nu på jakt efter dig som har förmågan att få första intrycket av Benifys Göteborgskontor att rimma med succé! Genom hög service gentemot kunder, besökare och kollegor ser du till att upplevelsen av Benify ständigt är top notch.
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig inte besvär!
Publiceringsdatum2016-09-14Om tjänstenI rollen som receptionist kommer du ha ett helhetsansvar över både reception och kontor. Detta innebär att du kommer arbeta med allt från direktkontakt och service mot alla kollegor och besökare till att köpa in kontorsmaterial och förhandla med leverantörer. Dessutom kommer du få möjligheten att driva egna viktiga projekt så som att ansvara för mässor och event. En del av tjänsten kommer även innefatta att stötta vår HR avdelning i rekryteringen av nya kollegor i form av rekryteringsadministration.
Som receptionist kommer du till exempel att:
• Ha övergripande ansvar över att kontor och reception underhålls och ser fräscht ut.
• Ta emot kunder och besökare.
• Ansvara för inköp till kontoret samt se till att våra leverantörer håller god kvalité till bästa pris.
• Ge intern service till kollegor, till exempel i form av hjälp med bokningar av resor och hotell
• Koordinera egna projekt så som mässor vid arbetsmarknadsdagar och kundevent
• Stötta HR-avdelningen med rekryteringsadministration
Vem är du?
• Avslutad KY-utbildning inom personaladministration eller motsvarande
• Erfarenhet av att arbeta med service sedan tidigare, gärna i en receptionist-roll.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Goda datakunskaper då du kommer använda dig av Office- paketet och Outlook flitigt.
• Arbetslivserfarenhet inom inköp och kundservice är meriterande och likaså bemanningsbranschen
Att bemöta kunder på ett trevligt och energifullt sätt samt att ha förmågan att ge god service även under stressiga situationer ser vi som en självklarhet. Vi ser därför att du som söker är mycket serviceinriktad och positiv med en stor dos lösningsfokus. Du kommer ha en självständig roll med många ansvarsområden och olika projekt igång samtidigt, varpå vi ser att du som person är självgående, initiativtagande och kreativ. Arbetet kräver även god struktur och noggrannhet då olika typer av inköp, bokningar av resor etc. är vanligt förekommande arbetsuppgifter.
Start: så snart som möjligt/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Göteborg
Kontaktperson: Josefine Söderqvist
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3048663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.