Receptionist Sökes Till Internationellt Bolag I Göteborg

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Göteborg, Falkenberg, Klippan, Linköping, Malmö eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett receptionsteam om två personer där du levererar hög service till vår kunds medarbetare och deras besökare? Brinner du för att göra det lilla extra och gillar att ha många kontaktytor? Då har vi rollen som receptionist för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en receptionist till vår kund, ett stort internationellt bolag. I rollen som receptionist är du ansiktet utåt, mot vår kunds medarbetare som besöker Göteborgskontoret, kundens besökare och leverantörer. Tillsammans med ytterligare en receptionist arbetar ni för att ge ett gott första intryck, ge god service och vara behjälplig era medarbetare internt med varierande sysslor.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

• Bemöta kollegor och kunder/besökare till kunden
• Administrera passerkort
• Post- och pakethantering
• Handha reseräkningar
• Bokningar av hotell, taxi
• Hantera bokningar av konferensrum samt se till att öppna ytor håller en hög standard

Tjänster passar dig som brinner för service, gillar att ha många kontaktytor och väva samman dessa.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker i augusti. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service. Har du arbetat som receptionist tidigare är det meriterande men ej ett krav. För att lyckas i rollen som receptionist krävs att du är kommunikativ, tar initiativ, arbetar proaktivt och fattar egna beslut. Du är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är anpassningsbar. Framförallt brinner du för att ge service av högsta klass och är professionell i ditt bemötande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, vår kunds koncernspråk är engelska. Du har även god datavana.

ÖVRIGT

Start: Augusti

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-16.30

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-07-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5855706

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: