Receptionist på deltid till internationellt bolag i Kista

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2021-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på deltid till internationellt bolag i Kista" (publicerad 2021-11-22) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-10-19

Om tjänsten
Vill du arbeta på ett branschledande internationellt bolag? Är du en alert, serviceminded och proaktiv person med öga för detaljer? Vi söker dig som vill arbeta på deltid i en social roll. Arbetstiderna är 11:30 - 16:00 och är ett konsultuppdrag som kommer att löpa under hela 2022.

Om oss
KFX HR-partner är ett tryggt, stabilt och familjeägt bolag med 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag - oavsett roll eller år inom bolaget!

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, entreprenörsanda och teamkänsla! På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist hos vår kund kommer du tillsammans med en kollega ha ansvar för att ge företagets besökare och medarbetare förstklassig service.

I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att:
• Välkomna besökare och hänvisa dem till rätt person
• Besvara företagets telefonväxel och koppla till rätt person
• Löpande hantera mailinkorg och besvara eller vidarebefordra mail
• Administration i form av posthantering, bokning av poolbilar, nyckelkvittering, m.m.
• Kontinuerligt underhåll av företagets receptionsyta och övriga lokaler

Kvalifikationer
För att du ska vara kvalificerad för tjänsten som receptionist hos vår kund ser vi att du har tidigare erfarenhet av serviceyrke, exempelvis från liknande roll, hotell eller restaurang. Vi tror med den erfarenheten att du har god insikt och förståelse i vad det innebär att vara ansiktet utåt. Du är en social och positiv person som vill arbeta i en intellektuell och professionell miljö. Ditt vänliga bemötande, din hjälpsamma personlighet och din goda personkännedom kommer att göra dig till en uppskattad medarbetare. För att vara kvalificerad för denna tjänst ser vi att du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.

Övrig information
Start för uppdraget är den 1 december 2021 och är på deltid med arbetstiderna 11:30 - 16:00 med viss flexibilitet. Tjänsten är ett konsultuppdrag till följd av ett föräldravikariat som beräknas under hela 2022. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i Kista.

Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare ansvarig rekryterare på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4545".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
6052145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: