Receptionist på deltid till Business Sweden
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Business Swedens räkning en receptionist som vill vara deras ansikte utåt. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engageman
OM TJÄNSTEN
Business Swedens syfte är att hjälpa svenska företag att nå sin fulla internationella potential och att få utländska företag att investera och expandera i Sverige. Kontoret i Stockholm är beläget i ljusa nyrenoverade lokaler i World Trade Center som är beläget vid Stockholms central. Med start i december söker vi en receptionist på heltid, tjänsten är tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag 09:00-13:00. Du kommer att arbeta i team med en annan kollega som arbetar deltid.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Business Swedens önskemål är att alla samtal kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta för Business Sweden.
Publiceringsdatum2018-01-23Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du exempelvis att:
• Ta emot kunder och besökare
• Ansvara för växeln och ta emot samtal
• Hantera bud
• Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
• Förbereda inför konferenser
• Ansvara för beställningar av luncher och fika
• Hjälpa till att anordna och förbereda inför event
• Andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som receptionist eller Office manager
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Meriterande om du har erfarenhet från någon typ av gruppansvar
Som person är du social, serviceinriktad och ambitiös. Du är strukturerad, initiativtagande och professionell. Vidare lever du efter inställningen att ingenting är omöjligt och vill alltid överträffa kundens förväntningar.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se (mailto:
rekrytering@rpbemanning.se)
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 3919562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.