Receptionist/Office Coordinator sökes
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en receptionist/Office Coordinator. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals några månader men för rätt person finns möjlighet till anställning hos vår kund. Uppdraget avser att starta omgående.
Ditt uppdrag
Som receptionist/Office Coordinator kommer du att fungera som "spindeln-i-nätet" och ha en viktig nyckelroll för företagets sammanhållning, professionalism, servicenivå och trivsel. I rollen kommer du att organisera och driva receptionen och kontoret med ett högt mått av personlig service och trevligt bemötande av såväl kunder som konsulter. Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som receptionist/Office Coordinator är:
• Beställa resor, följa upp resor, hotell
• Registrera uppgifter för nyanställda/avslut
• Personalrelaterade undersökningar/hälsovård
• Personalhandbok och dess uppdatering
• Ansvara för kök
• Hantera bud och gå ärenden
• Påminna om födelsedagar/barnafödslar etc.
• Inläggning av material på webb
• Seminariekoordinering
• Samordning av kunderbjudanden och marknadsmaterial
Publiceringsdatum2013-01-31BakgrundVi söker dig som har arbetat som receptionist innan och har "det lilla extra". Du har god datorvana och behärskar Officepaketet mycket väl, och då främst Excel. Vi ser gärna att
Som person är du proaktiv, handlingskraftig och självgående. Du är prestigelös och kan rycka in där det behövs samtidigt som du är strukturerad och en god administratör. För att lyckas i rollen krävs det att du är extremt serviceinriktad och kan kommunicera med kollegor och kunder. Dessutom har du god samarbetsförmåga.
Wise Professionals erbjuder
Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar.
Mer om tjänsten
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Barbara Lidholt på telefonnummer 076-525 90 47. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
AdressWise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm
Jobbnummer 1453820
Observera att sista ansökningsdag har passerat.