Receptionist och medarbetare till servicecenter på bostadsföreta
Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-04-23Om tjänstenNu söker vi på Middlepoint en ny servicestjärna för kunds räkning. Tjänsten som medarbetare på servicecentret på detta bostadsföretag innebär en kombination av administrativt arbete och service. I servicecenter arbetar 6 personer med att som främsta arbetsuppgift ge service till de som kontaktar företaget via telefon, mail och besök. Det handlar bland annat om att svara på boendefrågor, hantera ärenden samt arbeta med övrigt förekommande arbetsuppgifter som t ex internservice. Rollen är bred och rörlig, och innehåller flera olika delar. Tillsammans arbetar enheten med följande arbetsuppgifter:
• hantera telefonsamtal, besvara mail och frågor via digitala frågeforumet
• välkomna besökare
• nyckelhantering till hyresgäster och entreprenörer
• fakturahantering (kontering, m.m.)
• beställa vitvaror och tillval till hyresgäster
• internservice (posthantering, inköp av kontorsmaterial, konferensservice m.m.)
• hantera telefonisystemet
Vem är du?
Du är en utåtriktad, engagerad och ansvarstagande person som brinner för att leverera service i toppklass. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande, optimistisk och flexibel. Du är strukturerad och trivs med att arbeta varierat kring administration och service. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann, prestigelös samt effektiv. Du är en riktig doer som älskar att ha många bollar i luften och att arbeta lite som spindeln i nätet.
Kvalifikationer• Mycket god IT mognad inklusive erfarenhet av Office-paketet
• Vana att hantera telefonisystem
• Erfarenhet av att tidigare arbetat med service i liknande roll
• Meriterande är erfarenhet av fastighetssystem och kundservicesystem
• Flytande svenska och goda kunskaper av engelska
Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstider som varierar mellan kl 07.30 - 17.00 med en timmes lunchrast. Kontoret är beläget i Bromma och tjänsten startar omgående. Under dessa tider växlar man mellan jobb på kontoret samt hemifrån.
Som anställd på detta bostadsföretag erbjuds du förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, rikskortet och hälsoundersökning.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss nedan!
Vännerna på Middlepoint!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMiddlepoint AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Middlepoint AB (org.nr 556789-6864),
http://middlepoint.se/ Arbetsplats Middlepoint
Jobbnummer 5712852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.