Receptionist och Försäljningsassistent till CGM i Uppsala
CompuGroup / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos CompuGroup i Uppsala,
Göteborg eller i
hela Sverige CGM är en internationell koncern med fler än 4,000 kompetenta och erfarna medarbetare. Vi finns representerade i mer än 40 länder och våra e-Hälsolösningar täcker behoven för alla typer av verksamheter. Vår vision "Synchronizing healthcare" genomsyrar allt arbete vi gör.
Med vår långa erfarenhet av den svenska marknaden och en stark internationell närvaro, kan du känna dig trygg med att CGM kommer att vara din partner i ett långsiktigt och ömsesidigt givande samarbete.
CGM i Sverige har under lång tid varit en marknadsledande leverantör av IT-system för såväl primärvård och sjukhus som för elevhälsa och företagshälsovård. Våra kommunikationstjänster och driftslösningar kompletterar IT-systemen och bildar tillsammans en helhetslösning som ger dig som kund mer tid för dina patienter.
Compugroup söker dig som vill arbeta i en kombinerad roll som receptionist och försäljningsassistent till vårt kontor i centrala Uppsala. Är du flexibel och kan kombinera och växla mellan 2 olika roller samtidigt som du har en hög administrativ förmåga så är det här rätt jobb för dig.
Ditt ansvarsområde som Receptionist innefattar:
* Bemanna/byta av växeln för alla Compugroup Medical Sweden AB kontor inom Sverige och CompuGroup Medical Lab AB.
* Viss programmering av växeln och informera leverantören om förändringar
* Ta emot besökare och leveranser
* Ansvarar för att receptionsområdet är städat och i bra skick med tanke på kundbesök
* Utföra arbetsuppgifter enligt fastställd KoM ledningssystem inom sitt ansvarsområde
* Medverka till ständiga förbättringar i CGMs kvalitets- och miljöarbete
* Utföra arbetsuppgifterna i enlighet med företagets verksamhetspolicy
Arbetsuppgifter Receptionist:
* Sortera inkommande post. Frankera utgående post.
* Ladda frankeringsmaskinen, beställa färgtoner till frankeringsmaskinen
* Hjälpa till vid utskick
* Diarieföra kundbrev
* Fördela mail från infomailen
* Orderhantering
* Beställa varor till kaffemaskinerna, frukt samt frukostvaror
* Hålla koll i kopieringsrummet, vad som ska beställas osv.
* Kopieringsmaskinen - ringa för service samt beställa tillbehör
* Ringa returpapperscentralen vid behov
* Se till att nyanställda får passerkort samt visa hur det och larmet fungerar
Ditt ansvarsområde som Försäljningsassistent innefattar:
* Bemanna försäljningstelefonen
* Försäljningshantering
* Ansvarar för att informationen om produkter, tjänster och artiklar i CRMsystemet blir uppdaterade.
* Utföra arbetsuppgifter enligt fastställd KoM ledningssystem inom sitt ansvarsområde
* Medverka till ständiga förbättringar i CGMs kvalitets- och miljöarbete
* Utföra arbetsuppgifterna i enlighet med företagets verksamhetspolicy
Arbetsuppgifter Försäljningsassistent:
* Bemanna försäljningstelefonen för hantering av inkommande kundförfrågningar gällande företagets produkter och tjänster.
* Försäljningshantering, införsäljning, orderhantering och uppföljning.
* Uppföljning av nya kunder, kontakta kunden, kvalitetsfrågor och merförsäljning.
* Lagerkontroll av give aways, visitkort, pennor, block
* Administrerar kundråd och användarträffar.
Vem är du?
Vi söker dig som har avslutat gymnasiekompetens. Har du tidigare erfernhet av någon form av försäljning och kunskaper i SAP och/eller erfarenhet av receptionist- och växelarbete så ser vi det som meriterande.
Du är flexibel och tappar inte fokus när du kombinerar och växlar mellan dessa 2 roller. Du har en god administrativ förmåga och har goda kunskaper i Office paketet.
Som person är du strukturerad och har en hög servicenivå. Du är socialt utårtiktad och då du har e mycket kontakt med såväl externa parter som internt inom bolaget är det viktigt att du är kommunikativ och samarbetsvillig. Vidare behärskar du Svenska och Engelska flytande i tal och skrift.
Tjänsten är en rekrytering och beräknas starta omgående till en början med en provanställning på 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2017-03-14Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med Manpower AB. Välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse på 072 - 732 76 94 alt. för mer information. Ansöker gör du snarast möjligt via ansökningsknappen. Vi arbetar med ett löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten senast 1 april.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-21
Ange följande referens när du ansöker: 19178
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGhazaleh Köse
ghkose@manpower.seFöretagCompuGroup
AdressCompuGroup
75320
75320 0380
KontorsadressVaksalagatan 10
Jobbnummer 3374411
Observera att sista ansökningsdag har passerat.