Receptionist & Office Coordinator

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2021-11-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist & Office Coordinator" (publicerad 2023-03-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-11-17

Om tjänsten
I rollen som Receptionist & Office Coordinator kommer du att ha ett övergripande ansvar för kontoret och dess allmänna ytor. Du kommer bland annat att ta emot besökare, besvara telefonsamtal och mail, ta hand om bud och sköta bokningar av olika slag, samt se till att kontoret ser fint och representativt ut. Vidare kommer du även ha administrativa arbetsuppgifter där du hanterar fakturor och stöttar ledningsgruppen med bokning av resor samt hotell. Som receptionist & Office Coordinator kommer du ansvara för att planera personalaktiviteter såsom fika och olika sociala evenemang. På sikt finns möjlighet att utvecklas i rollen och få utökade arbetsuppgifter. Du kommer att få vara en del av ett mindre team som du arbetar nära och hjälper till med olika projekt inom HR.

I din roll som Receptionist & Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Övergripande ansvar för kontor och allmänna ytor
• Ta emot besökare samt ansvara för telefoni /växel
• Assistera HR med administrativa uppgifter, bokningar och koordinering
• Planera och arrangera personalaktiviteter

Tjänsten som Receptionist & Office Coordinator är ett konsultuppdrag med start omgående och gäller tillsvidare. Det är en heltidstjänst med förlagda arbetstider mellan kl. 8-17 och med placering på ett modernt kontor i centrala Stockholm.

Om dig
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och har ett brinnande intresse för service och administration. I ditt arbete är du mycket noggrann och strukturerad samt har en god problemlösningsförmåga. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har goda kunskaper inom Microsoft 365. Vi ser gärna att du besitter goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Vidare ser vi att du är en glad, positiv och prestigelös person som är van vid att ha många bollar i luften. Som person är du självgående och initiativtagande med ett kreativt sinne som du applicerar i ditt arbete. Du har en god samarbetsförmåga och är mån om dina kollegor och övriga samarbetspartners.

Viktigt för tjänsten är att du är/har:
• Serviceinriktad med ett sinne för administration.
• Självgående, noggrann och initiativtagande.
• God kommunikationsförmåga i engelska, både tal och skrift

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Fanny Sandegren via Adecco 010 - 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Office Coordinator, Administration, Service, HR, Stockholm, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36247".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Fanny Sandegren
fanny.sandegren@adecco.se

Jobbnummer
6137305

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: