Receptionist med tidigare erfarenhet av service, heltid Stockhol
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
2018-08-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist med tidigare erfarenhet av service, heltid Stockhol" (publicerad 2018-08-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Om tjänsten
Service/Kontor/Reception/Administration/Kundservice/Telefonist/Koordinering/Konferens
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar. Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.
Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.
Arbetsuppgifter
Arbetet innebär en bred service roll inom kontor. Du utbildas hos flera av våra kundföretag, bland annat inom reception, konferens, kundtjänst och internservice. Ingen dag är den andra lik och då din arbetsarena varierar får du ett ovärderligt kontaktnät och massa nya kollegor. Våra kunder finns i centrala Stockholm och närförorter. Det är stora- som små bolag i alla branscher. Vi matchar dig och din profil mot företagen för att båda ska trivas.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:
• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event
Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.
KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 3292
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktWilliam Ericson
william.ericson@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4280011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.