Receptionist med servicekänsla till Alektum Group

PSPartner / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Alektum Group inkasserar dina pengar utan att äventyra dina kundrelationer. Genom våra affärsområden information, finans och inkasso skapar vi helhetslösningar som ökar dina intäkter och minskar dina kreditförluster. Det gör vi genom en kombination av välförpackade tjänster, professionella medarbetare och avancerat teknikstöd. Vi är ett företag med en jordnära attityd och med stort fokus på kvalitet.

Idag är vi ca 400 medarbetare i 15 länder och på vårt huvudkontor i Göteborg är vi över 100 personer. För ytterligare information om vårt företag vänligen besök www.alektum.com

Tjänsten är initialt ett vikariat på 9 månader, med start i augusti/september.

Publiceringsdatum
2015-07-02

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du, tillsammans med ytterligare en receptionist, ansvara för den dagliga driften av receptionen och tillhörande kontor. I tjänsten ingår ansvar för vår reception och växeltelefon, ta emot samtal, besökare och leveranser. Du ansvarar vidare för allmänna kontorsgöromål samt beställningar och inköp av material och annat på kontoret. Du hanterar företagets inkommande och utgående post och stöttar övriga kollegor med administration vid behov såsom bokning av resor, konferenser etc. Du ansvarar även för att förbereda för möten, ordningsställa lokaler, köpa luncher, fika, presenter och dylikt som är till hjälp för organisationen.

Kvalifikationer
Du är en person som tycker om service och önskar vara spindeln i nätet som ser till att våra medarbetare, kunder, leverantörer och samarbetpartners för den service och expertis som önskas. Du har tidigare erfarenhet från receptionsarbete, gärna från en internationell organisation där tempot är högt. För att lyckas i rollen behöver du vara en servicemänniska uti fingerspetsarna, du är prestigelös och tycker om att hjälpa andra i din omgivning. Du ska även vara initiativtagande och en problemlösare, det vill säga att du ska ha en känsla för vad som behöver göras eller hur situationer ska lösas utan att någon behöver säga det till dig. Du är noggrann, strukturerad och tålmodig tillika är du positiv och har en stor portion av humor. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Vi erbjuder:

Du kommer att vara med i ett fräscht bolag i en snabbt växande bransch där du får möjlighet att utvecklas i din roll. Vi är ett ungt företag med bra stämning och högt i tak, och vi har stora visioner om vad vi tillsammans kan göra i inkassobranschen. Vi är centralt belägna i Nordstan.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering, ansök på www.pspartner.se  För ytterligare information om tjänsten kontakta Johan Sjöberg på 0761-709851

Intervjuer sker löpande vilket gör att PS Partner gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se"

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA HAMNGATAN 25

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2350780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: