Receptionist med administrativa försäljningsuppgifter
Infometric AB / Receptionistjobb / Sollentuna
2023-09-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist med administrativa försäljningsuppgifter" (publicerad 2023-10-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Infometric AB i Sollentuna,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-09-29Om företagetInfometric är ett företag i snabb tillväxt i den gröna och snabbt växande Proptech-branschen. Vi är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den gröna energiomställningen.
Vi på Infometric är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa våra kunder att hushålla med våra gemensamma resurser.
Vi erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig för både plånboken och klimatet.
Genom åren har vi har hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. Vi mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I våra mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar.
Sedan starten 1995 har vi samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar vi upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen.
Vårt huvudkontor är placerat i Sollentuna och vi är omkring 50 anställda.
Om tjänstenVi söker en engagerad och proaktiv receptionist som kommer att vara en viktig del av vårt team. Som en framstående aktör inom hållbara energilösningar är vi dedikerade till att erbjuda våra kunder enastående service och högkvalitativa produkter/tjänster. Du kommer inte bara vara ansiktet utåt för vårt företag, utan också delta i administrativa försäljningsuppgifter för att stödja vår tillväxt och framgång.
Dina arbetsuppgifterVälkomna och assistera besökare samt kunder på ett professionellt och vänligt sätt.
Hantera telefonsamtal, e-post och andra kommunikationskanaler och rikta dem till rätt avdelning.
Utföra administrativa uppgifter såsom att upprätta och hantera dokument, schemaläggning och databasadministration.
Samarbeta med försäljningsteamet genom att ge administrativt stöd såsom att hantera kontrakt och följa upp på försäljnings- och marknadsaktiviteter.
Delaktig av onboarding av nyanställda.
Assistera i organiseringen av möten, evenemang och konferenser.
KvalifikationerErfarenhet av arbete inom reception och kundservice är meriterande.
Stark kommunikationsförmåga och en vänlig attityd gentemot besökare och kollegor.
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt under press.
Goda kunskaper i administrativa uppgifter och användning av Officepaketet.
Intresse och förståelse för försäljningsprocessen och en vilja att stödja försäljningsteamet.
Goda kunskaper i Svenska, i tal och skrift
Vi erbjuder:
En möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation.
Utvecklingsmöjligheter inom företaget.
En inspirerande arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor.
Attraktiva förmåner och ersättningar.
Så ansöker duOm du är redo att ta på dig en ny utmaning och bli en viktig del av vårt team, skicka din ansökan och CV till
rekrytering@infometric.se. Märk din ansökan med "Receptionist".
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-15
E-post:
rekrytering@infometric.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Receptionist".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Infometric AB (org.nr 556509-4660),
https://infometric.se/ Sollentunavägen 50 (
visa karta)
191 40 SOLLENTUNA
Jobbnummer 8152342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.