Receptionist/kontorskoordinator till kund på Lindholmen

PSXpress AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSXpress AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

PS Xpress söker nu en receptionist/kontorskoordinator till ett konsultuppdrag hos vår kund i Göteborg. Uppdraget är på heltid med start i mitten av augusti och sträcker sig ett år framåt. Det kan finnas möjlighet till anställnings hos kund efter avslutat uppdrag.

Vi söker dig som vill bli ansiktet utåt för företaget och som brinner för att ge service i toppklass. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter på kontoret och bidrar till medarbetares trivsel och engagemang. För att lyckas i rollen krävs det därför att du är social, att du trivs med av att sprida positiv energi omkring dig och gillar att göra "det där lilla extra" för dina kollegor. Du trivs du med, och har förmågan, att snabbt kunna prioritera och kunna växla mellan sociala, serviceinriktade och mer administrativa uppgifter. Vidare är du prestigelös, framåt och kavlar upp ärmarna när det behövs.

För att vara kvalificerad för tjänsten krävs:

• Tidigare erfarenhet av service och administration.

• Kunskaper inom Microsoft Office paketen

• Behärskar svenska och engelska väl, i både tal och skrift

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Vara kontaktpunkt för alla medarbetare på kontoret

• Välkomna och anmäla besökare i receptionen.

• Hantera inkommande samtal samt post och bud

• Supporta med inköp och förbindelser vid gemensamma frukostar och luncher

• Bokning av mötesrum samt förbereda konferensrum inför möten

• Hålla generell ordning och reda på kontoret

• Godkänna/utreda fakturor för kontoren i Malmö och Göteborg

• Beställning och fakturahantering av frukost, fikor, luncher

• Inventering och inköp av varor och enklare kontorsutrustning

• Scanning och hantering av digital dokumentsignering

• Arkivera reseräkningar

• Hantering av nycklar / tags

• Hantering och uppföljning av felanmälningar till fastighetsskötaren

• Administration av parkering

För frågor angående tjänsten kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson på telefonnummer 070 678 03 33 eller sandra@psxpress.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
PSXpress AB (org.nr 559320-5031), https://pxpress.se

Arbetsplats
PS Xpress

Kontakt
Sandra Syrén Eriksson
sandra@pxpress.se
0706780333

Jobbnummer
7919327

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSXpress AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSXpress AB: