Receptionist / Front Desk / extrajobb / student
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist / Front Desk / extrajobb / student" (publicerad 2023-09-27) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-01-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetPrimär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. Oavsett bransch levererar Primär fastighets- och arbetsplatsservice. Primär erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området.
Primär är stolta över att leverera service till alla olika typer av fastighetsägare och hyresgäster såsom bostadsrättsföreningar, kontor och tillverkande industri. De ser till att infrastrukturen kring kollektivtrafik fungerar, levererar fastighetsservice och lokalvård till skolor, äldreomsorg och myndigheter.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag. Som receptionist kommer du vara den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret och köket, samt vara dina kollegor behjälplig. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av serviceyrket
• Tidigare arbete som receptionist är mycket meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: 130 kr/ h
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Receptionist, reception, extrajobb, deltid, student, administratör, administration, service, kundservice, support, front desk, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, telefonist, växeltelefonist, växel, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Tobias Jonsson
tobias.jonsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6264962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.