Receptionist/Förvaltningsassistent
Kontorsfixarna Väst AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2013-05-27Om tjänstenÄr du en utpräglad serviceperson som vill jobba med en trevlig blandning av reception och administration? Till ett av våra kundföretag, Sigillet Fastighets AB, söker vi en receptionist/förvaltningsassistent. Tjänstens omfattning är på heltid med arbetstider mellan kl.08-17, tillträde på tjänsten är den 5 augusti.
Om företagetSigillet Fastighets AB är ett privatägt fastighetsbolag som grundades 1981. Sigillet Fastighets AB förvaltar ett 55-tal bostads och kommersiella fastigheter i Göteborg och Stockholm. Det huvudsakliga fastighetsbeståndet finns i Göteborg och tyngdpunkten ligger på kommersiella fastigheter. Den förvaltade ytan uppgår till c:a 120 000 kvm och hyresintäkter på 150 MKR. Bolaget arbetar med aktiv fastighetsutveckling och har kontoret beläget i centrala Göteborg.
Dina arbetsuppgifterDu kommer självständigt ansvara för receptionen där sedvanliga receptionisttjänster ingår; du är kontorets centrala servicefunktion, bemannar växeln, tar emot besök, hanterar posten, uppdaterar register, beställa kontors- och förbrukningsmaterial, uppdatera hemsidan samt har ansvar för kontoret, kök och lunchrum.
Du kommer också att assistera förvaltningsavdelningen med olika förvaltningsärenden. Dina arbetsuppgifter kan då komma att innefatta annonsering och uppdatering av lediga lokaler och lägenheter, administration i förvaltningssystemet Vitec, hyresredovisning och påminnelsehantering, årlig revision av inlagda hyresavtal, statistik och uppföljning, kommunicera och hantera andra hands- och bytesansökningar samt lägenhetsuthyrning samt bekräfta uppsägningar av lägenheter.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, receptionist/ekonomiassistent, och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska. Du har goda datorkunskaper i Officepaketet, främst Word och Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av hyresredovisningssystemet Vitec.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Du är mycket strukturerad, initiativrik och är van att arbeta både självständigt och i grupp. Du ser god service som ett naturligt sätt att vara. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras, har förmågan att prioritera och att du som person är självständig, ordningsam och noggrann.
Övrig informationVälkommen med din ansökan - rekryteringsprocessen påbörjas omgående!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-03
Ange följande referens när du ansöker: 1188
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMathilda Runstedt
FöretagKontorsfixarna Väst AB
AdressKontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
Jobbnummer 1565097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.