Receptionist/Förvaltningsassistent

Kontorsfixarna Skandinavien AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Stenungsund, Uddevalla, Halmstad eller i hela Sverige

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Publiceringsdatum
2011-10-14

Om företaget
Till ett av våra kundföretag, Sigillet Fastighets AB, söker vi en receptionist/förvaltningsassistent. Tjänstens omfattning är på heltid med arbetstider mellan kl.08-17. Tillträde på tjänsten är snarast.
Sigillet Fastighets AB är ett privatägt fastighetsbolag som grundades 1981. Sigillet Fastighets AB förvaltar ett 50-tal bostads och kommersiella fastigheter i Göteborg och Stockholm. Det huvudsakliga fastighetsbeståndet finns i Göteborg och tyngdpunkten ligger på kommersiella fastigheter. Den förvaltade ytan uppgår till c:a 115 000 kvm och hyresintäkter på 125 MKR. Bolaget arbetar med aktiv fastighetsutveckling och har kontoret beläget i centrala Göteborg.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer självständigt ansvara för receptionen där sedvanliga receptionisttjänster ingår; du är kontorets centrala servicefunktion, bemannar växeln, tar emot besök, hanterar posten, uppdaterar register, beställa kontors- och förbrukningsmaterial, uppdatera hemsidan samt har ansvar för kontoret, kök och lunchrum.
Du kommer också att assistera förvaltningsavdelningen med olika förvaltningsärenden. Dina arbetsuppgifter kan då komma att innefatta annonsering och uppdatering av lediga lokaler och lägenheter, administration i förvaltningssystemet Vitec, hyresredovisning och påminnelsehantering, årlig revision av inlagda hyresavtal, statistik och uppföljning, kommunicera och hantera andra hands- och bytesansökningar samt lägenhetsuthyrning samt bekräfta uppsägningar av lägenheter.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, receptionist/ekonomiassistent, och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska. Du har goda datorkunskaper i Officepaketet, främst Word och Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av hyresredovisningssystemet Vitec.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Du är mycket strukturerad, initiativrik och är van att arbeta både självständigt och i grupp. Du ser god service som ett naturligt sätt att vara. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras, har förmågan att prioritera och att du som person är självständig, ordningsam och noggrann.
Välkommen med din ansökan.
Rekryteringsprocessen påbörjas omgående.

Övrig information
Denna tjänst förmedlas via Kontorsfixarna.
Kontorsfixarna är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Under 25 års tid har vi utvecklat och förfinat våra kontaktnät och arbetsmetoder. Vår unika branscherfarenhet innebär att du får högsta träffsäkerhet vid personalrekryteringar. Idag är vi drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-06
Ange följande referens när du ansöker: 520
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Anna Albo, 031-711 98 00

Företag
Kontorsfixarna Skandinavien AB

Adress
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Jobbnummer
1054923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB: