Receptionist/assistent sökes till vår uthyrningsverksamhet
Arena Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-10-15Om företagetTill vår uthyrningsverksamhet söker vi nu nya medarbetare som vill jobba som receptionister. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete på uppdrag hos våra kunder. Du kommer att utveckla din kompetens fort och få möjlighet att växa i din roll som receptionist. Arena Personal månar om sin personal och har en tät kontakt med sina medarbetare; hos oss blir du aldrig en i mängden.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna kommer främst att bestå av klassiskt receptionsarbete, nämligen att ta emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Informationshantering, registrering och arkivering är också en central och betydelsefull del av arbetet. Även allmänna varierande kontorsgöromål kommer att ingå i rollen, t.ex. att boka konferensrum och hålla ordning på dem samt ansvara för posthanteringen.
Du blir provanställd av Arena Personal och arbetar som uthyrd konsult hos våra olika kunder. Anställningen startar i slutet av oktober och därefter pågår det löpande. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
ProfilFör att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och service av något slag. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Rätt person för uppdraget har utmärkt datorvana, behärskar Officepaketet mycket väl och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem. För att vara aktuell för uppdraget måste du även kunna uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-18
Ange följande referens när du ansöker: 700
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElisabet Granström, 08-587 117 05
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1365285
Observera att sista ansökningsdag har passerat.